utorok 24. februára 2015

Aby nám nechýbalo

Physicians Formula Happy booster Bronzing powder 



Ahojte! 
Od nového roku som sem nedala poriadny hejt! Nie, že by som nemala zlé produkty - práve naopak množia sa mi na poličke. Asi skôr preto, lebo radšej vec pochválim a dám typ na to, čo kúpiť. Tak začínam a verte tomu, že budete prekvapené, jedným výrobkom, ktorý chcem ohejtovať,  


Tento krásny srdiečkový bronzer mi kúpila moja sestra ešte v USA. Už som písala, že značka PF ma veľmi neuchvátila a nemala som potrebu si tam okrem špirály (ktorá je nanič) vôbec nič kupovať. Ale darovanému koňovi na zuby nehľaď.  



My sa však trošku na jeho zúbky pozrieme. Obal je krásny. Musím povedať, že sa naozaj vydaril. Farba je pekná, tvar sa dobre hodí do ruky a srdiečko hore je taká čerešnička na torte. Šróbuje sa a po otvorení nájdete labutienku, štetec, bronzujúce srdiečka a zrkadlo.



No a tu končia všetky pozitíva. Srdiečka sa lámu, odpadávajú z nich príliš veľké kusy trblietiek. Labutienka sa dá použiť až potom, ako so štetcom namrvíte kúsok prášku. Štetec je trošku hrubý, takže sa s ním horšie pracuje. Ako kontúrovací púder nemajú žiaden význam, pretože sa veľmi lesknú. Ako bronzujúci púder možno pre černošky a aj to s veľmi suchou pleťou, pretože sa budú lesknúť. Keď už ich skúsite ako lícenku, neyzerá to dobre a rýchlo mizne. 




Možno im dám šancu ešte cez leto, ak sa dostatočne opálim ale teraz nemám pre ne využitie. Je mi to trošku ľúto, pretože sa mi veľmi vzhľadovo páčili a je to darček od sestry. 

Keď máte nanič produkt vyhodíte ho alebo čakáte na možnosť ho nejako použiť?

4 komentáre:

  1. úplně stejně k ničemu mám broznující kameny od MeMeMe, jen proto, že jsou pěkné...jinak ale bohužel se nedají nijak využít. Už dva roky přemýšlím, co s nimi...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to tie granulky boli od MeMeMe?! no každopádne aspoň nemusíme ľutovať, že táto značka nie je u nás :)

      Odstrániť
  2. Ja ho odložím a čakám na využitie ktoré sa málo kedy dostaví takže ho vyhodím,... alebo darujem... ale vždy ho odložím :)

    OdpovedaťOdstrániť