nedeľa 4. januára 2015

Špirály

Mavala Mascara creamy  Eye-lite division, Avon Color trend Volumizing mascara, Physicians Formula Organic Wear


Ahojte!
Ak niečo nemám rada recenzovať, tak sú to špirály a balzámy na pery. Preto sa mi ich vždy veľa postaví do rady na recenziu. Napríklad dneska vám ukážem až 3 špirály, ktoré momentálne používam. Dve mám doma a jednu som si doniesla z Brna. 

moje riasy bez špirály


MAVALA - Túto špirálu som dostala od maminky, keď som sa vrátila z USA. Bola už trošku používana, takže neviem ako vyzerala na začiatku ale teraz je akurát tak hustá. Navyše je obohatená o proteín. Mám rada zahnuté kartáčiky, tvarované zrovna na oblúk oka. Dobre sa mi s nimi pracuje a odstanem sa ku každej jednej riase. Táto mi riasy predĺži ale hlavne zahustí, dávam si dve vrsty a som spokojná. Neopadáva a vydrží mi naozaj celý večer. Odličuje sa ako bežné špirály.



so špirálou


Avon- Dostala som ju ešte v prvom balíku od Veroniky. Priznám sa, bola som trochu v rozpakoch, keďže z Color Trendu v Avone som si kupovala skôr farebné špirály a u tých som nijakú kvalitu neočakávala. Preto som bola celkom prekvapená, že ju Veronika popisovala ako svoju obľúbenú špirálu. Kartáčik má najjednoduchší - žiadne umelé štetiny, žiadne ohýbance, žiadny jumbo kartáčik. Na mojom oku je úplne priemerná. Ako dobre sa s ňou namaľujem,dokonca aj spravím objem ale dĺžka nieje nič extra. Dobre sa odličuje ale aj mierne opadáva. Dopoužívam ju ale neplánujem sa k nej vracať.


Physicians Formula - Nooo jasné k tomuto po mojom pobyte v USA muselo dojsť. Plum Foolery ju strašne vychvaľovala a je to prvá prírodná  riasenka. Má plastový kartáčik, ktorý má oválny tvar. Nemaľuje sa mi s nim dobre a naberá málo farby. Musíte sa s ním naozaj pohrať, aby ste vytvorili aspoň aký-taký efekt. Aj keď je prírodná, necítim, že by som po nej mala vyživené riasy. Navyše sa mi zdá, že sa veľmi rýchlo minula. Ak ste v USA a kúpite ju za normálnu sumu, môžete vyskúšať ale za tie "naše" slovenské/české ceny sa isto neoplatí.




Myslím si, že ani jenu z týchto špirál druhý raz nepotrebujem. Mám ešte pár špirál, ktoré som ani neotvorila, takže dúfam, že budú fajn a nájdem si svojho favorita. Dlho ním bola False lash effect od Max Factor ale chce to zmenu.

Aká je vaša obľúbená špirála?
Aký tvar kartáčiku preferujete?

6 komentárov:

  1. Wau, ani tvoje prirodzené nenalíčené riasy nie sú na zahodenie ;-) Ja som fanynkou Loreal maskár. Momentálne mám tú s efektom motýlich krídel a False Lash Achitect. Krásne oddelia, nežmolkujú, neopadávajú. Ale objavila som aj Pupy maskary a prídu mi na rovnakej úrovni, ak nie aj lepšie. Navyše, keď sa zadarí akcia, bývajú v skvelej cene aj s kozmetickou taštičkou, lakom na nechty,... Dlhšiu dobu sa ale pohrávam s myšlienkou predĺžených rias. Ráno človek vstane a už ich má krásne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nooo tie nadlepšné riasy nisú taká výhra. Vyzerá to desne a dá ti to naozaj zabrať. Tá pupa ma prekvapila, keĎ niekedy miniem to množstvo, čo mám isto sa stavím vyskúšať :)

      Odstrániť
    2. Fakt? skúšala si tie predĺženie? uff... ja viem, že to treba pravidelne dorábať... a teda, mám "AŽ" jednu kamarátku, čo ich má a tá je spokojná... tak neviem teda... hmmm. Takže neodporúčaš?

      Odstrániť
    3. Moja sestra ich mala a raz si pošúchala oči a vypadali jej aj jej vlastné a to si to dávala párkrát dorábať! A veľakrát som videla či už bankárku alebo predavačku s vypadanými, alebo pokrivenými riasami. Nie neodporúčam.

      Odstrániť
  2. Tve rasy!! Mit jako ty, tak si je jen lehce obarvim a pohoda :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To asi forka skresľuje! Sú svetlé n koncoch a rastú rovno dopredu! Vôbec sa nezatáčajú :(

      Odstrániť