utorok 23. decembra 2014

Pleťová kozmetika má naozaj úspech!

Swap s Veronikou z cosmeticjam



S nápadom na druhú výmenu balíčkov som prišla ja. Už v prvom balíčku od Veroniky som si našla obľúbenca(napíšem o ňom). Preto som bola zvedavá, čo Veronika vymyslí teraz. Po tom, ako som videla nejaký box, ktorý bol zameraný iba na pery som chcela aj ja vymyslieť tému zameranú na nejakú časť kozmetického spektra. Lenže v ČR/SR nájsť dosť zaujímavých vecičiek na pery, oči, hocičo nie je zrovna jednoduché. Tak ma napadla pleťová kozmetika, Veronika pridala, že môže byť aj telová a tak sa nákupy začali. Môj balíček si môžete pozrieť na jej blogu.




Mne balíček došiel počas zápočtového týždňa. Viete si predstaviť to šťastie? Hneď som použila skoro všetky vecičky. Chcela som to zoradiť podľa obľúbenosti ale nakoniec to dám random, ako ich budem vyťahovať, lebo neviem čo sa mi páči viac. 

Prvou vecičkou, ktorú som vytiahla je lak na nechty Bourjois v odtieni 07 Fuchsia Bucolique. Túto farbu by som si sama nikdy nekúpila ale som rada, že som ju dostala. Po nalakovaní sa mi páči veľmi. Štetček je pre mňa skvelý, lebo mám väčšie nechty. Je plochy a každý nech s ním prejdem raz a mám. Vôbec sa s ním nemusím prdieť. Navyše kryje v prvej vrstve, čo sa mi teda veľmi často nestáva. Prelakovala som len jednu ruku a bola som spokojná aj s prvou vrstvou, takže druhú som nelakovala. Asi popozerám po ďalších lakoch tejto značky. 



Druhá vec je Balm Balm všetko balzám. Môžete ho použiť na suché pery, lakte, tvár, nohy a dokonca aj pre deti. Vyskúšala som ho párkrát ale recenziu vám dať ešte nemôžem. Na lakte je super a čo niekto môže považovať za plus je, že nevonia žiadno. 

Píling Mojito od Saloosu, okej Veronika mám novú závislosť! Milujem tú vôňu, na telo som ho použila už dvakrát a na chodidlá raz. Obsahuje veľa soli a oleja ešte viac. Trochu mi pri prevoze vytiekol ale teraz má podľa mňa ešte lepšiu konzistenciu. Ja pílingy milujem. Mám na tvár, pery, ruky, telo a nohy a myslím, že ten na nohy a telo bude odteraz iba jeden. Na telo a nohy mám rada naozaj drsné pílingy, nech mi vezmú celú kožu a riadne drhnúť. Tento je superdrsný, keď si naberiete dosť soli. Ale na druhú stranu olejček vyživí pokožku a je veľmi príjemná na dotyk. Nohy mi vypílingoval vrátane zhrubnutej kože na pätách. Za mňa kupujte, kupujte a ešte raz kupujte!

Odličovač od Amie ma potešil ale ešte som ho veľmi nevyskúšala. Takže sa teším na jeho otvorenie.

Posledná vec, ktorá ma prekvapila a potešila naraz je telové mlieko Beauty Oil od Garnieru. Prekvapilo ma to, že keď som ho použila veľmi sa mi páčil. Krásne voňal a pokožka je po ňom naozaj jemnučká. Vsiaká sa rýchlo a je žiarivá. Ani som neušila,že som taká sušienka ale do mojej pokožky sa vsiakol behom pár sekúnd. 

Som naozaj potešená a všetko využijem. Jednou jedinou vecičkou sa Veronika sekla a to uvidíte v GA. Dúfam, že aj Veronika využije môj balík a potešil ju tak, ako mňa potešil ten jej.

4 komentáre:

  1. Mám radost, že jsem se trefila! :-) Ten peeling moc vyhovuje i mně, tak jsem ti ho musela taky poslat. A lak Bourjois jsem si v poslední době taky oblíbila, hlavně, že kryje pěkně v jedné vrstvě a hned zaschne, paráda. :-)

    OdpovedaťOdstrániť