utorok 30. decembra 2014

Najlepší zimný rúž

MAC Viva Glam Rihanna





Ahojte!
Asi ste si všimli, že nedávam žiadne články typu, čo som dostala pod stromček a top z tohoto roku a je tu jeden jednoduchý dôvod: veľmi veľa vecí som si doniesla z USA. Používam ich najviac dva mesiace a po takomto krátkom čase nemám ani zďaleka na všetko názor. Áno, mám tam už pár obľúbencov a aj pár vecí, ktorých kúpu ľutujem ale stále to nieje dosť nato, aby som vynášala rozsudky. Navyše som si tam nakúpila strašne veľa dekoratívnej kozmetiky, ktorú budem používať asi najbližšie dva životy, takže pod stromčekom som si našla knihy, oblečko, diár a iné zaujímavosti. Ostávam teda písať bežné posty, ako doteraz. 


Na svojom facebook-u  som sa vás pýtala, či by ste mali záujem vidieť aj recenzie na produkty, ktoré sa na Slovenku nedajú zohnať alebo na limitky. Napísali ste, že áno. Prvým produktom, ktorý  je limitka jeVIVA GLAM Rihanna rúž. Myslím, že všetky MAC x Rihanna kolekcie sa predávajú rýchlosťou blesku. No nečudujem sa Rihanna je kočka a mne sa páčia všetky vizuály ku kolekciám. Ja som ju objednávala vtedy, keď som chcela už konečne mať MAC Heroine. Chápete, aby v balíčku nebol sám a neplakal. (Mimochodom aj vy máte syndróm jedného produktu v balíčku?)


Obal má rovnaký tvar ako všetky rúže od MAC ale vyhotovenie je iné. Je ako keby pogumovaný ako obaly NARS. Navyše je červený a keď ho otvoríte okrem nápisu MAC máte aj podpis RIRI. Veľmi sa mi toto vyhotovenie páči a navyše aj zaujme kámošky, ktoré sa pozerajú na moju poličku s kozmetikou. 



V MAC si môžete z rúžov vyberať rôzne finishe. Tento je "frost", čo znamená, že sa na perách pekne leskne. Presne toto je ten dôvod, prečo je najlepší na zimu zo všetkých mojich rúžov. Rada používam matné rúže, stainy a rúže, ktoré sa nelesknú ale nie sú úplne matné. Všetky tieto textúry sú však vysušujúce, čo na zimu nie je vôbec žiadúce. Samotný rúž som na jeseň nenosila, pretože som na neho nemala chuť. Zobrala som si ho domov z intráku pred Vianocami a prvýkrát som ho vyskúšala až teraz. Bola som veľmi prekvapená, keď som ráno "po" nemala popraskané pery. Má krásne krémové zloženie. Dobre sa nanáša, pekne kĺže po perách. No má to samozrejme tú nevýhodu, že nevydrží dlho. Bez jedla a pitia vydrží aj dve hodiny. Ale akonáhle pijete alebo nedajbože jete je potrebná prechádzka na WC a aplikácia nanovo. 


Farbu som si vybrala červenú preto, lebo má modrý podtón, čo mi spraví belšie zuby. Navyše obsahuje zlaté trblietky, ktoré sa naozaj hodia na zimu. Na perách skoro vôbec nie sú vidieť a tvoria iba príjemný lesk. 




Tento rúž je veľmi príjemný na zimu, farba sa takisto hodí. Jediné, čo by som mu mohla vytknúť je výdrž. Ale kvôli finishu ju odpustím. Som rada, že aj takýto rúž sa vyskytuje v mojej kolekcií. 

Aké finishe na rúžoch uprednostňujete? 
Máte "vianočné" rúže?
Aj vás zasiahol syndróm jednej položky v košíku?

4 komentáre:

  1. Mně se strašně líbí ten obal, myslím barva a finish :) Vánoční rtěnky nemám, spíš zimní a nemám ráda matné rtěnky, prostě zatím jsem jim nepřišla na chuť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten obal sa MAC-u vydaril :) Matné rúže ti musia sedieť, inak ich nemôžeš mať rada a ak sa nato necítiš tak samozrejme takáto kočka ti sedieť bude. Hlavne nosiť rúže! :)

      Odstrániť
  2. To je nádhera! Já určitě miluju matné rtěnky, ty jsou nej:)

    OdpovedaťOdstrániť