nedeľa 1. júna 2014

Darovanemu koňovi na zuby nehľaď

Astor Eye Eye artist odtieň 615 Smokey purple




Krásnu nedeľu prajem!
Dneska som nestíhala písať posty. Preto je tu jeden až večer. Vôbec som nevedela, či o týchto tieňoch post napíšem. Prečo? no odpoveď je jednoduchá! Sú FIALOVÉ! Neviem, čo je to za mániu, no vždy, keď mi niekto kúpi kozmetiku ako darček, je fialová (viď. môj darček od sestry). Tie som dostala so slovami, že fialové ešte nemám. A má to aj svoj dôvod. Nepáčia sa mi. Skoro vôbec ich nenosím. A keď už mám niečo fialové muselo ma to veľmi osloviť k tomu, aby som si to zobrala. 


Balenie je jednoduché, klasické. Čierny plast, cez ktorý vidíte na tiene. Majú zaujímavú mozaiku a každý je inak veľký. Práve to ma na nich štve! Nedajú sa normálne nabrať štetcom. Napríklad keď do líčenia používam len jednu farbu, musím si dávať pozor, aby som nešmodrchla aj do druhej priehradky. Na swatchi si všimnite, že pri poslednom je aj kúsok predposledného, lebo sa mi to inak nepodarilo.  Keď už ale na štetci máte farbu, nanášajú sa celkom fajn. Všetky majú studený, strieborný podtón. Takýchto tieňov mám málo, musím uznať. 


Najviac používam samozrejme ružový a strieborný tieň. Všetky sú výborne pigmentované a líčenie s nimi + báza vydrží okolo 7 hodín. Konzistencia je práškovo maslovitá. Nie sú to tie najlepšie tiene, aké doma mám, ale stále sú dobre použiteľné. Keby nemali tak sprosto riešený obal, možno by som si kúpila aj iné odtiene. No ten mi vadí najviac, preto ostanem len pri týchto. 

Aké tiene z drogérie vás v poslednej dobe nadchli?
Ktorú farbu nemáte na očiach rady vy?

4 komentáre:

  1. Jak jsem psala na fb, mám tuhle paletku taky, relativně se mi barvy líbí. I když nevyužiju vždy všechny. Já mám na očích ráda, měděnou, zlatou a pak takovou jemnou jako šampáňo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všimla som si v niektorých tvojich fotkách a tá ti sekne ;)

      Odstrániť
  2. Zrovna tyto barvy bych uzila mimo te nejtmavsi. Nejak jsem u ruzovych a fialovych stinu skoncila, protoze v satniku mam bud neutralni barvy, nebo ruzove a fialove, tak aby mi to ladilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tej najtmavšej je tam vďaka tým záhybom najmenej. :) Mňa táto proste nejako extra neberie. :(

      Odstrániť