nedeľa 6. apríla 2014

Surová

Raw Gaia Organic MSM beauty cream




Ahojte! 
Prosím zastavte čas, naozaj nestíham nič. Zase je tu nedeľa, ja ju asi prestanem mať rada. Už sa pomaly začínajú valiť zápočty a iné testy. Takže sa naozaj neteším. 
Naopak na tento krém som sa veľmi tešila. Zapísala som si do kalendára, že som ho začala používať 8.2. 2014. Dostala som ho s tým, že mi vydrží tri mesiace ja ho mám teraz už skoro dva mesiace a ešte nie je minutá ani polovička! 


Takto vyzerá nedotknuté balenie. Veľmi sa mi páči, modré sklo je naozaj osvieženie. Mám 15 ml trial verziu. Pýši sa tým, že neobsahuje arómy, vosky, parabény, produkty z ropy, syntetické konzervanty a iné svinstvá. Zakladá si na tom, že používa výlučne prírodné prísady. Navyše každá várka je ručne robená v Anglicku. Po mojej skúsenosti viem, že Angličan sa toho ani nedotkol, ale aspoň štandardy na výrobu a čistotu sú tam vyššie ako napr. v Číne. 


Krém, teda skôr maslo obsahuje MSM minerály, známe ako minerály krásy. Keďže sa každá várka robí samostatne, môžete natrafiť na časti krému, kde je ich viac a kde menej. Preto sa odporúča používať ho na vlhkú pleť. Či už od kvetovej vody alebo obyčajnej. Ja som používala ružovú. Okrem MSM obsahuje aj marhuľový olej, jojobový olej a kakaove maslo. 


Na pleť sa nanáša podľa stupňa stuhnutia. Ja odporúčam chvíľku počkať, kým sa mierne roztopí na prste a potom nanášať. Pod prstami budete cítim ako keby veľmi jemný piesok. To sú tie MSM minerály. Veľmi pekne vonia. Naozaj tam to kakaové maslo spraví veľa. Kamarátky mi to chceli zjesť. 


Čo sa mi navyše páči je, že sa ma spotrebovať do 6 mesiacov od otvorenia. Čo naozaj potvrdzuje, že v tom nie sú stabilizátory. Navyše nie je testovaný na zvieratách. Dostala som si ho ako náhradu za hydratačný zelený kelímok. Celkom ma desilo to, že je primárne určený na zrelú pleť. Ale väčšina produktov, ktorá sa mi páči zložením alebo popisom sú na ňu určené. Takže som to riskla. 


No a každého samozrejme zaujíma, ako na neho zareagovala moja pokožka. Keď som ho začala používať bola fakt v katastrofálnom po skúškovom stave. Vyrážky skoro všade, vysušená a mdlá. Preto som sa veľmi tešila na prejasňujúci efekt. To mám veľmi rada a robí mi krásnu pokožku. Prvá dva týždne som bola nadšená. Hovorila som si, že je to najlepší krém na svete. Naozaj som mala krásnu, jemnú pokožku. Potom sa čosi stalo a okolo úst sa mi vyhodili svrbiace, boľavé vyrážky. Dávala som to z vinu maske, ktorú som vtedy použila ale postupne som zistila, že to nie je ani maskou, ani krémom. Potom sa moja pokožka vrátila do normálu a zase bola v pohode.


Ale miestami mi prišla trochu vysušená! To som naozaj nečakala. O mesiac sa vyrážkovanie zopakovalo. To som vedela, že stačí prečkať a všetko bude ok. A aj bolo. Moja pokožka vyzerá veľmi dobre. Mám síce miestami vyrážky ale už sa mi prestalo tvoriť toľko čiernych bodiek. Ale aj po natretí mám niekedy pocit, že je vysušená a na dotyk je nepríjemná. Takže krém asi posuniem maminke, nech ho domíňa. A ja zatiaľ skúsim ten zelený, čo by mal hydratovať. Každopádne si myslím, že na vysušenú pokožku je to jeden z tých lepších, čo som kedy mala. Aspoň prvý mesiac. 


Edit : Zabudla som napísať, že je to jediný krém, ktorý mi pomohol so zničenou pokožkou pod nosom. 

Aké krémy používate na pokožku vy? 
Je vám jedno či použijete chemický alebo prírodný?

6 komentárov:

  1. Já mám balzámy od Balm Balm, a nevím nevím, nějak to vůbec nehydratuje :-( Tak nevím, jestli by tohle bylo lepší...než jsem dočetla ten konec, tak jsem ho určitě chtěla dát na seznam. Tyhle másla / balzámy asi nejsou to pravé, dokonce už jsem odbourala i oleje a zjistila jsem, že nejvíc mi vyhovuje přírodní krém :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej krém je tá konzistencia, ktorú potrebujem. Máš niečo, čo teraz používaš ?

      Odstrániť
    2. Mandlový krém od Kneipp - je v aktuálním článku

      http://cosmetic-jam.blogspot.cz/2014/04/nove-prirustky-kosmetika-i-neco-na-sebe.html

      Je báječný, používám už 2 měsíce, článek mám napsaný, tak vyhlížej :-)

      Odstrániť
    3. Tak už zverejni článok :O Nech viem. Aj keď teraz mám ešte v zásobe dva krémy :/

      Odstrániť
  2. nemozem si pomoct ale z tych tvojich recenzii na pletove pripravky mam pocit ze tie stavy (vyrazky, rozne reakcie a pod.) nemusia byt sposobene ani tak byt tymi produktmi ale skor je to mozno hormonalneho charakteru (mozno pms???) alebo stres alebo junk strava? :P mozno by stalo za to zacat ten problem riesit inak ako kremami a maskami..mne sa osvedcilo ze menej je viac...pouzivam prirodne vecicky (a to nie som ani ziaden organic raw vegan fanatik :D ) nech je tam co najmenej ingrediencii, vyhodila som vsetky masky, tonery, vody, specialne masticky a zazracne kremy...mala som dlhe roku zlu plet a teraz je to konecne ok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja viem, že stav pleti nie je len z toho, čo na ňu napatlem. To je mi jasné a viem, že aj vyrážky sú aspoň raz do mesiaca stav v pohode. Ale skôr to presušenie pokožky sa mi nepáčilo. Ja sa tiež snažím používať čo najmenej prípravkov. Strava je dosť zásadná u mňa to tiež viem. A som rada, že si si to všimla. Naozaj je dobré vedieť, že čitateľky nie sú ovce, čo len prečítajú a dajú si kolonku dobrá/zlé. Ale že porozmýšľajú o stave pleti tej danej blogerky a porovnajú si to so sebou. Ja si emôýem pomôcť bez komba píling+čistiaci gel+maska + krém. Ostatné veci nepoužívam. :)

      Odstrániť