utorok 8. apríla 2014

Šampón z lekárne bude dobrý?

PantheHair na mastné vlasy



Ahojte! 
Ja a vlasy je kniha, ktorá má milióny kapitol. Raz sú jemné, bez objemu, potom farbené, potom zničené, mastné, bez lesku a také a onaké. Momentálne mám vyrastenú svoju pôvodnú farbu vlasov. Takže sme vo fáze rýchlo sa mastia a splyhnú. 


V lekárni som si pozerala biodermu v akcií a zbadala som aj tento šampón. Panthenolové tabletky som už jedla a nejako mi nepomohli, tak som chcela aspoň skúsiť šampón.Okrem zabráneniu mastenia sľubuje ešte aj pomoc pri vypadávaní vlasov! Pecka!  Čo je veľmi dôležité, že aj keď je z lekárne pekne vonia. A vôňa vám na vlasoch vydrží do večera. Je priehľadný a má hustejšiu konzistenciu. 


Na prvýkrát mi veľkú penu nespraví ale na druhé umytie naozaj pení. Po prvom umytí som mala naozaj krásne vlasy. Jemné, lesklé a hebké. No po čase sa mi stávalo, že vlasy, ktoré mám na vrchu boli preschnutejšie. Nevyzerali pekne a na dotyk boli ako klince. Hovorím si, že s nejakou bez oplachovacou starostlivosťou to dám, kým sa šampón minie. Lenže potom ma začala svrbieť pokožka hlavy. Myslela som, že tento problém je už po podávaní oleja (bude recenzia) za mnou. No a to najhoršie, čo sa mohlo stať. A mne sa asi ešte nikdy nestalo je....DOSTALA SOM Z NEHO LUPINY! Nepamätám si, že by mi nejaký šampón robil lupiny. Ešte teraz ma svrbí hlava, keď toto píšem. Čo vám poviem, som naozaj sklamaná, z celej vlasovej rady od DR. MULLER-a. Ani tabletky, ani šampón nestoja za nič. Žiadna pecka sa nekonala. Jediné, čo mám naozaj rada od nich je panthenolová pena. 

Ak máte nejaké rady, aký šampón by som mohla vyskúšať sem s nimi! 
Spravil vám už šampón lupiny?

9 komentárov:

  1. Keď máš rýchlo sa mastiace vlasy, vôbec by si si nemala 2x po sebe, pretože tým svoju pokožku hlavy vysušujec a výsledok je, že sa ti začnú mastiť ešte viac. Možno je tvoj problém práve v tom, že sa ti vlasy mastia preto, lebo máš suchú pokožku a tá si dodáva výživu práve produkciou nadmerného množstva mazu. Skús sa radšej zamerať na hydratačné šampóny, ktoré vlasy nevysušujú (tým pádom ani pokožku hlavy). Samozrejme, kým sa po tomto všetkom vysúšaní dá vlasová pokožka do poriadku, chvíľu trvá, ale za pokus to stojí. Čiže, hydratuj- pokožka si nebude vytvárať toľko prebytočného mazu. Dúfam, že pomôže :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 2x po sebe vlasy umývať*

      Odstrániť
    2. Mám taký olejček, ktorý si dávam na pokožku na celú noc a masírujem si ju, už to bolo skoro v pohode. No musím ho znova vytasiť :)

      Odstrániť
  2. Mne toto udelal Klorane,ale jinak vlasy byly luxusni - mozna ho jeste zkusim. Ani moc nevim ktery doporucit, pouzivat Loreal profesionalni radu a je ok. Ted jsem zkousela Ma Provence tuhy a nejak me nepresvedcil. Chystam se na Bione,jsem zvedava.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja idem skúsiť asi aussie :) Neviem odkialsi mám, že by mohol byť fajn ten na objem :)

      Odstrániť
  3. Ja mám od Dr.mullera nejaký sampon, kde je napísaný "proti lupinám", a párkrát sa mi stalo, že aj ked som lupiny nemala, nejak mi ich spravil, takže mi tiež nesadol....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne zasa šampón proti lupinám ako jediný pomohol. a ako bonus ma nesvrbí hlava.
    ako sa píše v prvom komentári, neumývať často s takýmito vysúšajúcimi šampónmi vlasy.
    my ľudia sme takí blbí, že si myslíme, že sa zbavíme mastnoty vlasov alebo pokožky, pritom telo tú mastnotu potrebuje a keď mu ju vezmeme, na just si vyprodukuje zas nejakú mastnotu a tak dokolečka dokola.
    takže radšej niečo šetrnejšie, alebo aspoň prestriedať

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako som písala, používam olej a premasťujem ju podľa mňa celkom dosť. Neviem, či sa dá úplne zbaviť takejto predispozície. Pred použitím tohto šampónu som ich mala napríklad lepšie ale nie úplne najlepšie. :) Ale díkes za radu.

      Odstrániť