utorok 25. marca 2014

Zlá báza...

Lily Lolo báza pod očné tiene



Ahojte!
Ako nadpis hovorí ide o zlú bázu pod očné tiene. ALE to by sme túto recenziu skončili veľmi skoro. Takže ideme nato. Je to jedna z posledných vecí z obchodu www.organicday.sk. Dostala som ju ako darček k nákupu. Už vtedy som nebola veľmi šťastná, pretože sa mi doma povaľujú asi 3 bázy. Ale to oni samozrejme nemohli vedieť. Dala som jej šancu a nakoniec som sa i tešila na používanie. 


Báza bola zabalená v celkom peknej žltej krabičke. Plastový obal sa mi až tak moc nepáči, hlavne sa ťažko otvára a vždy mi zničil lak na palci. Takže sa ju snažím otvárať sponkou, keď mám nalakované nechty. Čo nie je moc rýchle. 


Načo som sa však tešila je to, že je prírodná. Takže ma samozrejme zaujímalo, či sa môže porovnávať s chemickými bázami. Je rozdelená na dve polovice a každú môžete podľa potreby používať zvlášť, alebo ich zmiešať. Nanášam ju prstom a celkom fajn sa nanáša. Treba ju trošku viackrát nabrať. Čo ma šokovalo pri prvom raze, že pokiaľ som si bázu naniesla na druhé oko, na prvom už sa mi stihla zliať! Tak som si povedala, že ju budem používať tak, že najskôr jedno oko, namaľujem, potom druhé oko, namaľujem. Tak sa zliať nestihla. 


Lenže mám pocit, že tiene mi stihnú vymiznúť skôr ako bez bázy. A začali sa mi zlievať aj tie, ktoré sa predtým nezlievali. Čo je dosť smutné. Najskôr som používala iba tú telovú farbu. No potom som začala používať aj tú žltú a tá mi príde ešte o čosi horšia. 


Skúšala som tiene všeliakých cenových kategórií a rôzne podmienky. Naozaj som ju brala ako na párty, tak na posedenie s kamarátkami alebo len tak prechádzky po meste a bohužiaľ ma vôbec neoslovila. Samotná báza robí presný opak toho, čo by robiť mala. Takže istotne neodporúčam. 

To be continued...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára