piatok 14. marca 2014

Stoker neochorie a malý random všetkého vol. 2




Ahojte!
Ako sa máte? Konečne týždeň za nami, je tu piatok. Ja sa veľmi teším na víkend, mám ísť s rodičmi do BA na výstavu motoriek. Odkedy tu bol posledný článok o mojom "boji" s chorobami sa toho veľa zmenilo. Počas skúškového som zjedla tak 3 tyčinky sladkého, krémeš a k tomu čipsy, takže som celkom pribrala. Hneď po skončení skúškového som mala týždeň voľno a trocha som schudla už len tým, že som bola doma a najbližšia cukráreň bola tak trištvrte hodiny tam a trištvrte naspäť. Naprosto som stratila kondičku a vonku bolo nie zrovna pekne.

..takto nejako vyzeralo učenie

...a takto nejako to vyzeralo o 5 ráno, keď som sa chystala na skúšku

 No teraz sa to zmenilo, je krásne počasie, mám viac času. 


Takže chodím na prechádzky, keď stíham, do školy chodím peši a najdôležitejšie je, že som začala behať! K tomu robím aj drepy a kliky a cítim sa po tom super. Predtým sa mi vôbec nechce ale už sa môj odpor začal znižovať. Veľmi dobre to pomáha na jarnú únavu, pretože chodím behať po slniečku a to ma dobíja. Teraz sa cítim lepšie a zdravšie. Ale hlavne vám to skvele vyvetrá hlavu. Takže teraz vôbec nebývam chorá. No netreba sa hneď zo slniečka radovať, pretože zrovna teraz je to najzradnejšie počasie. Vám príde teplo a v skutočnosti ešte nie je také teplo, slabo sa oblečiete a ofúkne vás. Preto sa stále obliekam veľmi teplo. 



Z prechádzok a to druhé ma priateľ zobral do čokoládovne. Dať si sachera, malé čokoládky a zapíjať to horúcou čokoládou je najlepší nápad, aký som mohla mať. 


Som úplný kuchár...a tak som v lidli kúpila wafle a mrezené maliny. Doma urobila puding a bolo. 






Na valentína som dostala aj kyticu a ruže som nechcela, takže splnené. Zase raz prechádzky a naši susedia si myslia, že psy sú too main stream, takže majú lamy.


Nový semester začíname s novými kvetinkami, keďže som aj kvetinár. 


Takto sa učím matiku....neprečítate tie kliky háky. 




Počas oddychu som konečne mala čas čítať aj knihy, ktoré ma zaujímajú. Navyše sme míňali priateľovu pernamentku....aby mi potom maminka kúpila RITTERKU!





Foťák beriem na každú prechádzku. A taška na foťák niekedy nosí i šminky. Na rýchle fotenie Ivky. 








V jedle som sa trocha zmenila a čo je novinka, začala som si variť. Urobila som si RYŽU (nesmejte sa, čítate blog čaptáčika), potom som to apgrejtla a urobila čili. Piecť ma však baví viac (tu si dovoľujem tvrdiť, že mi to celkom ide). Skúsila som hummus a musím povedať, že je to veľká dobrotka. Navyše, ako ste si asi všimli do všetkého si dávam momentálne avokádo. Veľmi mi táto potravina chutí a nechápem, ako som ju mohla doteraz prehliadať. Navyše stále sa ládujem ovocím, čo som nikdy nerobila. 











Na jeden víkend som ostala v Brne a išli sme s priateľom na menšie nákupy. Konečne som si našla motorku pre mňa. Čokoládovú fantáziu naozaj odporúčam! Ak budete v olympií, tak si ju dajte! Narozdiel od toho moje posledné koláče pred stávkou z okey marketu nestáli nič moc. Ešteže wafle o zachránili.  Pigletovi som kúpila konečne kefu, nech si môže umývať aj chrbátik. Takto vyzerá praženica z 10 vajec, keby ste chceli vedieť. No a nakoniec tu mám pre vás takýto vynález. Vždy si poviem, že áno, ja si to zapamätám, ale nakoniec na 90% zabudnem. Preto som odkukala tento fígeľ od spolubývajúcej a snažím sa zapisovať si veci. 



Tak toto boli moje posledné dva mesiace vo fotkách. Najblížšie rozmýšľam o umelých nechtoch s týmto srdiečkom navrchu. Veľmi sa mi to páči a na prvého mája by to bolo celkom fajn. Čo vy nato?

Ako ste žili v poslednej dobe vy?
Športujete? 
Máte tip na skvelé recepty?  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára