nedeľa 9. marca 2014

Lakový inception...




Ahojte! 
Krásnu nedeľu vám prajem. Tento týždeň a hlavne víkend som si naozaj užila. Stihla som ísť aj ku kaderníčke, aj k zubárke a aj si niečo malé kúpiť.  Navyše sme so sestrou spravili jarné upratovanie. Čo je pre mňa naozaj skvelé, pretože teraz mám krásne aj doma a aj na intráku(kolejích). Navyše som si vytlačila všetky materiály, ktoré mi chýbali. Už len ich vypracovať :/
Radšej idem k postu. Nechty som si posledného pol roka lakovala iba STARS od Gabriely. Musím uznať, že táto mánia ma chytila a veľmi sa mi páčila. Nechty vyzerali skvele, rýchlo to schlo a vydržalo to. No s príchodom jari som začala pociťovať túžbu zhromaždiť si laky všetkých farieb a lakovať. Preto som zaviedla aj články s názvom LAK, KTORÝ TERAZ NOSÍM.  Veľa lakov tu nebýva, čo je možno trochu škoda, nestihnem vám ukázať farby, ktorá sa teraz nosia, limitky ani to, čo ma momentálne baví. No a nato je tu dnešný článok. Ukážem vám všetky moje laky. Na niektoré vám napíšem ešte recenziu no väčšinu z nich uvidíte len v tomto článku. Pretože pri tých starších neviem, či sa ešte vôbec predávajú. Ešte musím povedať, že žiadne OPI ani iné drahé značky tu zatiaľ nehľadajte. Neviem, či budem niekedy ochotná investovať tak veľa do laku, no možno sa mi niekedy podarí nájsť v akcií. A chcela by som vedieť, čo je na tak drahých lakoch super. 


Toto je moja NUDE rodinka. Nosievam ich celkom bežne. Na nechtoch sú nenápadné, no robia ich krajšími. Keď máte všetko výrazné je skvelé nájsť si nude lak s podtónom farby vášho líčenia a je to dokonalé. 
Miss sporty 010 - používa sestra - biely odtieň s veľmi jemnou ružovou
Gabriella Salvete - 148 - obyčajná biela, ktorú som ešte neskúsila 
Catrice 830 Salmon & Garfunkel - jemná lososová farba, v dvoch vrstvách perfektná ku každému outfitu jeden z mojich top lakov
Catrice 030- jemná ružová s mini shimmerom, ktorý si na nechtoch ledva všimnete, takisto si dávam dva vrstvy a omylom som si ho kúpila dvakrát
Astor  131 - pekná hnedá so šedavým nádychom
Max factor 060 Midnight Bronze - Veľmi sa mi páčil vo fľaštičke no na nehtoch sa mi až tak nepáči, hnedá so strieborným odleskom



Oranžoví sú celkom nováčikovia. Túto farba sa mi nikdy nepáčila na nechtoch no po zhladnutí jedného seriálu som prehodnotila svoj názor a kúpila si hneď dva takéto laky. Zatiaľ som nemala ani jeden na nechtoch :D

Gabriella Salvete 03 Intense Coral - jeden z mojich najobľúbenejších lakov, aké mám. Na svetle hádže neskutočné odlesky dozlata, žlta oranžova a jednu dobu som ho nosila stále. Len som si ho odlakovala a nalakovala znova. 
Color Club Psychedelic Scene - Krásna oranžovožltá farba. Vyzerá tekvicovo a verím tomu, že na jeseň ho budem mať stále.
Catrice 04 Orange-Utan - pomarančová farba, takisto ešte neskúsený.



Modrá rodinka tiež nie je až taká početná. Stále zháňam krásny kráľovsky modrý lak. Teraz má ísť kamarát do Talianska, takže som ho zaúkolovala na KIKO, ale neviem, či bude mať čas. Ak nie skočím do mojesminky.cz, pretože tam majú krásny gelovomodrý :)

L´oréal 602 Pearl de Jade - Môj obľúbenec, svetlá mint farba tieto laky sú super ako konzistenciu, tak schnutím a nanášaním, obrovský štetček je pre mňa veľká výhoda, naozaj skvelý lak
Color Club Blue- Ming - Nováčik, trošku silnejšia mint ale na ruke vyzerá dobre viac bude v recenzií
Catrice 400 - Cara-Ciao - mdrá šialenosť, z ktorej mám modré nechty aj s podlakom, preto ho nenosím často, no keď si ho dám nebesky modrá krásne vynikne na nechtoch
Flormar 433 - Pre mňa letná klasika modrá s modrými odleskami, k vode s ňou nie je čo pokaziť
Maybelline 80 - Tieto coloramy nemám moc rada, preto ho nenosím modra so strieborným odlesok



Do mojej obrovskej ružovočervenej rodiny patrí asi najviac lakov. Chýba pár odtieňov červenej, chcela by som napríklad červenočiernu alebo krvavo červený lak. Táto isto ešte porastie. Pre mňa po nude farbách druhé najkrajšie na nechtoch.

Golden Rose 109 - Po týchto lakoch som sa zháňala ako šialená minulé leto. Naozaj som kvôli nim bola asi v 3 drogérkach v Rajci. Nakoniec som si kúpila asi 3 a zistila som, že sú mi nanič. Odlakovanie je peklo. No na nechtoch vytvoria veľmi pekný efekt. Dievčenská ružová s ružovými a bielymi trblietkami.
Color Club East Austin - o tomto bude samostatný článok
Astor 229 Soft Hydrangea - Krásna fuchsiová a výrazná farba, takisto nevyskúšaná.
Mavala 129 Candy Pink - Takisto obľúbenec, výrazná rúžová s modrými odleskami krásne kryje už v 1 vrstve. Mám k nemu aj rúž a na večer s babami je to skvelé kombo. 
Gabriella Salvete Natale Flower - recenzia bude
Catrice 43 Miami pINK - recenzia bude
Maybelline 54 - Niečo medzi ružovou a červenou s trblietkami, nemám rada, nenosím
Rimmel 320 Rapid Ruby - Veľký štetček umožňuje 3x prejsť po nechtoch a máte, výrazná červená
Pupa ?- Magnetický lak zastreno červenej farby so strieborným shimmerom.



Hulk (zelená) rodinka je z mojej racionálne strany nepochopená. "Prečo mám sakra zelené laky, keď ich nenosím? " 

Gabriella Salvete Acqua Marina - Ďalšia hviezda, zelená so striebornými trblietkami, zatiaľ jediná z tejto rodinky, ktorú nosím
Color Club - Brutálna neonka, na ktorú bude recenzia 
Jordana 16 Green Glitz - bude recenzia
Avon Noir Emerald - Meňavý zastreno zelený s odleskami do zelenofialova.



Ja nemám rada fialovú ani v líčení ani na nechtoch. Teda na nechtoch ju už mám rada. Odkedy mám Barry M. 
Barry M 380 - čučoriedkový shake farba, milujem ho, je krásny a veľmi sa hodí na jar
Jordana LA city Nights - bude recenzia
Mavala 30 Mexico - baklažánová farba, vo fľaštičke má shimmer na nechtoch mi príde, že má krémový efekt. 
Max Factor 45 Fantasy Fire - Pre mňa obrovské sklamanie, vo fľaštičke vyzerá holograficky no na nechtoch je to priesvitná žbrnda, ani vrstvenie nepomáha :/
Avon City Navy -  Tmavo fialový s mini trblietkami do fialova s modrou



Strieborno - zlatá rodinka je maličká a asi aj maličká ostane, pretože zatiaľ som nenašla laky, ktoré by vyhovovali mojej predstave.

Gabriella Salvete Mistero Grey - Ďalší obľúbenec, krásna strieborná so šedým podtónom
Flormar U11 - Bronzovo - zlatá farba hodiaca sa k opálenej pokožke
Ados 7 - Zdobiaci lak v typicky zlatej farbe
Catrice 840 Genius in the Bottle - Vo fľaštičke je meňavý a hrá sa na mušie očká no na nechtoch je to zastrená zlatá s nádychom do zelena. 
Golden Rose 117 - Jeden z môjho minulo letného šialenstva. Čierny so zlatými trblietkami 



Posledná rodinky podkladových, vrchných lakov a starostlivosti. Moje nechty sú dobré aj bez starostlivosti, no niekedy, keď ich predsa len namáham tak niečo použijem. 

Miss Sporty - Používam samostatne na spevnenie nechtov a vážne funguje
Miss Sporty Disco Tech -  na diskotékach vám svietia nechty, inak je to obyčajný nadlak
Flormar - Zmatňujúci lak veľmi nepoužívam, pretože sa mi ten efekt nepáči
Essecne better then gel nails - U mňa novinka kúpená v zľave, takže ešte neviem
Miss Sporty - Ako podkladový lak predlžuje schnutie u ostatných, takže ho používam len ako nadlak.



Navyše mám v krabičke nejaké pilníky, používam sklenený. Magnety na nechty, riedič laku. Hubka, ktorá mi vsiakne lak, keď chcem robiť ombré a výživu na nechtovú pokožku. Jeden mučiaci nástroj a trblietky, keby chcem byť kreatívna.


Svoje nechty si strihám skoro stále. Nemôžem ich mať dlhšie, pretože mi vadí špina za nechtami. Viem, sú nejaké špáratka pod nechty ale priznajme si to, baktérie tam ostanú. Jednoducho to neznášam, navyše mi dlhé nechty vadia a keď nie sú nalakované vyzerajú hrozne. 

Akú dĺžku nechtov preferujete vy?
Aká farebná rodinka je vaša najväčšia?
Koľko lakov asi máte?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára