nedeľa 30. marca 2014

Double V (Výrazné & Voňavé)

Milani Color Statement Lipstick odtiene 20 Uptown Mauve, 24 Black Cherry




Ahojte!
Nedeľa je tu vždy tak skoro! Víkend sa snažím využívať naplno a ani neviem ako nastupujem do auta smer Brno. Celé mi to ubehne strašne rýchlo. A to aj napriek tomu, že bývam doma už v piatok a mám ho celý voľný. Ale som rada, že sa aspoň nenudím.
Dokonca aj posty si musím pripravovať dopredu, aby som tu vždy mala nejaký článok po ruke, keby čosi. Na čo som celkom pyšná, že si to takto viem pripraviť dopredu. 
Aj keď recenzujem produkty troška neskôr. Hlavný dôvod je ten, že ich chcem mať naozaj odskúšané. Nechcem dávať recenziu po jednom, dvoch razoch. Najviac ma vedia rozosmiať články new in a o týždeň nato hodnotenie krému, ktorý sa v new in vyskytol. S dekoratívkou je to trocha iné ale aj tak chcem produkty použiť viackrát.


Rúže nakupujem najradšej vo veľmi výrazných farbách. Nude rúže skoro vôbec nepoužívam. I keď sa mi páčia, keď ich nosí niekto iný. Asi si budem musieť zadovážiť nejaké pekné. No v stojane na rúže vyhrávajú s jasnou prevahou výrazné. Pre mňa, ako okuliarnika je výrazný rúž skvelá investícia. Každý, kto nosí okuliare vie, že akonáhle ich nasadí, stratí sa polka intenzity líčenia očí. Preto radšej vsádzam na rúže. 


Milani presne také ponúka. Kvôli rúžom som išla do predajne. Bola som síce trošku sklamaná, že tam nemá všetky, ktoré som chcela ale aspoň 2 som tam našla. Aspoň mám dôvod, aby som tam išla znova. Najviac som chcela odtieň Black Cherry a potom dáke oranžové , ružové a červené. Nakoniec som si kúpila fialový Uptown Mauve. Čo vôbec neľutujem, pretože je momentálne jeden z tých používanejších. 




24 Black Cherry - Veľmi, veľmi výrazný. Toto naozaj nie je odtieň pre každého a na každodenné nosenie. Keďže som si ho kupovala na zimu, tak sa mi celkom hodil. Nosím ho hlavne na diskotéky a večer, kedy nie je až taký do očí bijúci. Našťastie mám dosť veľké čierne okuliare, takže tie vedia trošku zobrať pozornosť. Pomenovanie odtieňa presne vystihuje jeho farbu. Keď ho mám na perách vyzerá to presne, ako keď jete tmavé čerešne. Nie je to úplná čierna ale niečo medzi červenou, bordovou a čiernou.  Niekedy to robím tak, že sa narúžujem iným tmavým rúžom a tento dám do stredu pier pre efekt. A vyzerá to fajn. Takže sa nebojím, že by som pre neho nemala využitie. Pigmentovaný je naozaj skvele, stačí len prejsť po perách. Treba nanášať štetcom, aby ste sa dostali na každé miesto na perách. Výdrž je skvelá aj 4 hodinky bez jedla dá. Vytráca sa rovnomerne. Jediné negatívum je, že mi zalieza do vrások. 






20 Uptown Mauve - Takisto výrazný odtieň (veď o takých tu dneska píšem!). Je nositeľnejší pre väčšiu skupinu žien. Hodí sa mi hlavne na jar, keďže je fialovoružový. Takisto ho radšej nanášam štetčekom. Výdrž je rovnako super, pigmentáciu asi ani nemusím spomínať. No oproti vrchnému nezalieza do vrások! Takže naozaj výhra! Dobre sedí k black cherry a keď ich zmiešam výsledný odtieň tiež nie je na zahodenie. 


S oboma som spokojná a dúfam, že moja zbierka Milani rúžov sa rozrastie. Sú vaňavé no niekedy mi to vadí, našťastie na perách to po chvíli nie je cítiť. Obal sa mi veľmi páči a pôsobí luxusne. Naozaj sa nemusíte báť vytiahnúť rúž a prerúžovať sa. 

Máte nejaké Milani rúže?
Používate radšej NUDE alebo VÝRAZNÉ odtiene?

6 komentárov:

  1. Uptown mauve se mi libí, od Milani mám zatím jednu rtěnku, jsem s ní spokojená

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teraz na jar sa aj mne páči viac :) Zatím...to sme asi dve aj ja ešte plánujem dáke :)

      Odstrániť
  2. Oba sú krásne, ja ale na sebe preferujem práve tie nude rúže a výrazné farby len obdivujem :) Od milani mám dva a som spokojná až na tu parfemáciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No niekedy mi vadí a niekedy je to fajn. Nemôže jej byť veľa :)

      Odstrániť