nedeľa 23. februára 2014

Každodenné potešenie

Nars limitka Killing me softly 




Ahojte! 
Krásnu nedeľu prajem všetkým. Ostala som v Brne, preto môj víkend začal už piatkom. Išla som na nákupy, zacvičila som si, skompletizovala som si materiály do školy. A urobila pár miniprojektíkov. Celý víkend som strávila s mojim priateľom. Takže naozaj spokojnosť. Práve od neho som dostala túto paletku k narodeninám. Boli sme v Londýne a mali posledné prachy. Už predtým som mu hovorila, že by som chcela orgazmus. Mali by ste vidieť jeho výraz po tom, čo som mu vysvetlila, že je to odtieň lícenky :D Alebo radšej albatrosa? Takúto dilemu sme riešili (áno, dobre vidíte SME, pretože mi naozaj pomáhal)celý týždeň. Keď som uvidela tie krásne paletky v Narse, vedela som, že jednu musím mať. Opýtala som sa nie zrovna ochotnej predavačke, či by ma s ňou namaľovala, nech vidím, ako mi sadne. Povedala, že zrovna ide maľovať inú pani ale že za 10 min. Keď som sa vrátila, stále maľovala tú paní ale už sa ma ujala iná pani. Na každé líce mi dávala iné lícenky, vysvetlila, ako používať albatrosa. Nakoniec mi líca poprášila ryžovým púdrom. Odvtedy mám ryžový púder a ten vajíčkový štetec na zozname vecí, ktoré by som si chcela v prípade prebytku peňazí kúpiť.


Aj keď ide o limitku, ktorá bola na jeseň tohto roku, môžem vám ju v pohode ukázať, pretože obsahuje len tie lícenky, ktoré má Nars bežne v ponuke. Takže ak sa vám nejaká zapáči, môžete si ju kúpiť samostatne.

v tieni

na slnku

Celá paleta obsahuje teplé odtiene. Po smere hodinových ručičiek Albatross je zlatý rozjasňovač, Orgasm je broskyňovo ružová so zlatým shimmerom, Outlaw je tmavšia ja by som povedala burgundy ružová so zlatým shimmerom a nakoniec Gilda je korálová matná.

na slnku Albatros, Orgasm, Gilda a Outlaw

Balenie je typicky narsovské, čierne a pogumované, s bielym nápisom Nars. Vadí mi to pogumovanie, pretože na ňom je vidieť každá šmuha. Naopak veľmi sa mi páči zrkadielko, ktoré zvyknem používať aj pri líčení. Na nanášanie väčšinou používam RT blush brush a s ním mi práši minimálne.Výdrž je skvelá, čo ma presvedčilo, že sa oplatí trošku investovať do kozmetiky. Zase nevydrží mi celý deň ale tých 6 až 8 hodín so mnou dá. Fotky som robila minulý víkend a lícenky používam skoro denne a rozjasňovač používam vždy, keď sa maľujem. Môžete vidieť, že z nich skoro vôbec nič neubudlo. Jediný, ktorý ma mini priehlbinku je Albatros.


Každá jedna je jemne namletá a výborne zlisovaná. Albatross - a môžete používať dvoma spôsobmi. Prvý je jemný na deň. To znamená, že štetec si najskôr jemne "oťupkáte" na ruku a iba jemne si s ním prejdete lícne kosti. Zaručene budete vidieť rozdiel ale nikto nebude vidieť žiadne do očí bijúce trblietky. Na večer si môžete dovoliť neoklepávať štetec, pretože vám dá len výraznejšie rozjasnenie. 
Orgasm používam v plnej sile bez oklepkávania a myslím si, že je to odtieň, ktorý sa hodí väčšine populácie. Skvele sa mi hodí na každý typ líčenia. Na líciach vynikne ale neprekričí výrazné oči alebo pery.
Outlaw používam asi najmenej. Táto farba je sama o sebe výrazná. Preto ju používam v prípadoch, keď sa mi nechce paprať s make upom. Iba si spravím skvelú pleť cáp-cáp lícenka balzám a môžem ísť. 
Gilda je skvelá v tom, že je jediná z paletky matná. Takže keď si robím líčenie, ku ktorému chcem matnú lícenku, viem na ktorú sa môžem spoľahnúť. 


Lícenky považujem za jedny z najkvalitnešich, aké mám a som veľmi rada, že už som vyskúšala túto legendu vo svete make upu. Svojou kvalitou ma presvedčili, že sa do nich oplatí investovať a v budúcnosti by som si chcela kúpiť ďalšie odtiene. Z tejto paletky by som si znova kúpila istotne Albatrosa. Nad ostatnými by som musela porozmýšlať. 

Akú značku líceniek preferujete?
Koľko ste ochotné zaplatiť za TÚ lícenku?

7 komentárov:

  1. Tak to je nádherné a vážně ti paletku závidím. předpokládám, že se sehnat už nedá..? šla bych do ní hned i za tu sumu, která asi nebude malá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak koukám na Amazonu 50 dolarů což se mi zdá v pohodě, pošta zdarma jen nevím jak posílají do ČR a jak to celé funguje.... + hrozí že to zdrží pošta, clo a dph. To se mi do toho moc nechce...kdyby byla jistota že to pošlou podhodnocené....to by byla jiná.

      Odstrániť
    2. No bohužiaľ asi nedá v obchodoch kamenných. Ja by som si teraz kúpila nejakú jasnú ružovku. Musíš sledovať akcie a tak. Šak to ty robíš.... Ja som z nej šťastná vždy, keď sa ňou maľujem. :)

      Odstrániť
  2. Veronika - Cosmetic Jam: Amazon je bohužel natolik známý obchod, že pozornosti celníků neunikne a podhodnocené to taky neposílají :o( zlaté korejské eshopy, co na všechno píšou gift :o)
    Clo za zboží v ceně 50 dolarů se neplatí, ale DPH ano, plus poplatek České poště za vyřízení a je s tím i dost papírování a celkově se to dost prodraží.. zkus hledat na evropských shopech, tam je dovoz zboží bez těchhle komplikací.. :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Díky za info :-) S e-bayem obecně mám dobré zkušenosti, i z USA. Nakonec jsem zjistila, že z toho Amazonu to ani k nám poslat nešlo :-( A celkově kdybych se rozhodla, že tu paletku just chci, tak to bude 100 dolarů + 20 pošta :-DDDD Tak to ani ne, to si raději koupím jednotlivé kusy :-)
      Na tom dph+clu mě ani tolik neštve, že bych třeba něco drobného doplatila, mnohdy by se to stále vyplatilo, ale prostě to papírování kolem a dávat poště nějakou plnou moc - už jen to stojí 200 Kč.

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. O aj mne ale teraz na jar by som chcela niečo veľmi výrazné :) Toto je zimno jesenná. Možno aj na koniec leta dobrá :)

      Odstrániť