pondelok 2. decembra 2013

Príroda pre maminku

Pranalixir Raffermir 


Ahojte!
Takže konečne prinášam recenziu na kozmetiku od internetového obchodu www.organicday.sk. Sama som od Pranarômu objednala jeden krém, ktorý mi nespravil dobre ale mala som aj masku a sérum, s ktorými som bola veľmi spokojná. Preto som sa rozhodla maminke na narodeniny objednať.


Tak a tu máte najkratšiu recenziu od maminky : 

" Sérum sa veľmi dobre roztiera, ale chvíľu trvá, kým sa vsiakne do pokožky. Pleť ostáva veľmi hebká. Hoci si dávam pozor, aby som sérum nenatierala blízko očí, vždy ma ráno štípu oči a je to vždy iba po použití tohto séra."


Ja som sa priebežne pri používaní pýtala, aké má na ňu účinky. Za prvé každá máme iný pohľad na kvapátko. Mne príde praktické a hygienické tým spôsobom, že len naberiete produkt kvapnete si na prsty a natierate. Žiadne baktérie nemajú šancu. Maminka si ho kvapká rovno na tvár a hovorí, že je s tým problém aby si neoliala plachty na posteli. Pretože ho používa len na večer. Vôňa je krása, rovnako ako u môjho je prírodná a to sa mi páči. 


Nakoniec som sa jej pýtala na účinky a hovorí, že nemá hladšiu pokožku. Na druhú stranu jej pokožku udržuje v rovnakom stave ako chemiou napchané silikónové krémy. Čo si myslím, je celkom výhra. Takže ak chcete niečim potešiť maminku a zaujímate sa o bio výrobky, toto je skvelá investícia. Vidíte, koľko maminka minula a to ho používa každý večer od septembra.

Aké darčeky chystáte pre rodičov/súrodencov/ partnerov  tento rok?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára