štvrtok 5. decembra 2013

Môj prvý Revlon

Revlon Just Bitten Kissable odtieň 005 Crush, Lip Butter  odtieň 080 Strawberry Shortcake

Ako prvú vec v MCR (mimo potravín a lístkov na bus) som si kúpila tieto dva výrobky značky Revlon. Sama som Revlon nepoznala, neuvažovala som nad jeho kúpou. Ale blogový svet mi samozrejme otvoril obzory a musela som z tejto značky niečo vyskúšať. Lícenky sa mi tam moc neľúbili, ja neviem, som divná ?
Hneď druhá možnosť boli rúže. O oboch som čo to počula. a mali akciu 2 za 10 libier. To už všetkým musí byť jasné, že museli byť moje! 


Tento kissable stain som chcela od recenzie, v ktorej daná blogerka sľubovala, že vydrží aj nejakú tu pusu. Môj priateľ má veľmi rád tmavé pery. Ale väčšinou to skončí tak, že on vyzerá ako klaun a ja nemám rúž. Takže jasná voľba. A ako obstál? V škole by dostál známku 5! Ideme od podlahy, teda od obalu. Ten sa mi celkom páči - okopírovaný čubík. Písmo je veľmi lacné a už sa mi stihlo celé zošúchať. Konzistenciu má celkom mastnú. Naozaj mi pripomína voskovky. Ako na dotyk, tými sa nemaľujem :)


 Smrdia neuveriteľne hnusne. Ten pepermintový pazápach si mohol Revlon odpustiť. Nanáša sa celkom fajn ale nie je to terno. Pery celkom fajn vyživí. Ostane na nich bez dotyku maximálne 2 hodiny! Sám sa začne vytrácať. Pri pití ho treba jemne obnoviť a pri jedle celý nanovo natrieť. 


jedno pretretie, dve pretretia

Žiadne bozkávanie teda neprežije. Je rád, keď prežije jemnú pusu. A aj to sa otláča. Napriek tomu som rada, že ho mám a dosť rada ho používam. Vôbec mi z neho neubúda a myslím si, že je to ideálny kúsok na jeseň, zimu. 



Lip Butter je niečo ako maybellinovské color whispers. Ale lepší, oveľa lepší. Vybrala som si veľmi svetlý odtieň, pretože som v tej dobe sledovala nejakú hnedookú, hnedovlasú blogerku a tá nosila často svetloružové rúže. Ako hnedooké, hnedovlasé dievča som si takisto myslela, že sa mi bude hodiť. Treba uznať, že táto farebná kombinácia očí a vlasov je najkombinovateľnejšia s všetkými farbami rúžov, tieňov a líceniek.


Hodí sa k veľmi výrazným očiam ale treba si dať pozor, aby ste nevyzerali ako mŕtvolka. Keď ho používam väčšinou si dám aj silnejšie líčka. Balenie je štvorcové, s kosoštvorcovým motívom - vyzerá to ako staré sklo. Nepáči sa mi to. Ťažko sa otvára a niekedy sa mi aj stane, že mi vypadne z ruky. 


Samotný rúž/balzám má veľmi jemnú farbu. Lesklý finish ale neobsahuje trblietky, čo väčšina z nás ocení. Nanáša sa veľmi dobre. Akoby sa topil na perách. Je oveľa výživnejší ako "šepot". Na perách vydrží približne rovnako. Oproti vrchnému bratovi sa ale oveľa rýchlejšie míňa. Ak by sa dal na Slovensku kúpiť isto si radšej kúpim tento lipbutter ako whisper. 

Objednávate zo zahraničia veci, ktoré sa na Slovensku nedajú zohnať ?
Ktorá značka podľa vás stojí za objednanie zo zahraničia?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára