piatok 6. decembra 2013

Ide aj k hnedým...

Look Beauty Mini Makeover Palette odtieň Baby Blue Eyes



Ahojte!
Brutálne týždne v škole ešte len nastávajú. Nedala som jeden zápočet z matiky. To ma dosť mrzí, pretože teraz sa mi to presúva do ďalších týždňov a nemám to "z krku"! Kozmetickú depku už dostávam, pretože moje minuloročné zimné veci už nie sú dosť dobré a chcelo by to nové. Ja už odpočítavam, dneska je číslo 7. Aj keď som mierne podvádzala včera (nákup vám ukážem v článku o stávke, možno aj na FBC).


Dnešná recenzia bude o jednom z dvoch drogérkových výrobkoch, ktoré som si kúpila v UK. 
Je ním táto milá a celkom lacná paletka. Chcela som z tejto značky lícenku ale balenie sa mi nepáčilo. Tak som sa rozhodla pre celú paletku, v ktorej je jedna lícenka. 
Je to asi najlacnejší make up produkt, ktorý som si doniesla. Čím sa nechcem vystatovať, že aha, koľko toho mám ale skôr pochváliť, že som si nekúpila veľa hovadín..


Paleta obsahuje 8 tieňov, 1 lícenku a 4 lesky. Mix svetlých a tmavých, studených a teplých tieňov je celkom použiteľný. Na pravom kraji sú dve studené farby, ktoré ma zaujali na paletke ako prvé. Väčšinou nakupujem teplé odtiene. Začala som ich používať a som spokojná. Prvý deň som použila bez bázy studené tiene. Nanášali sa ťažko a musela som vrstviť, aby bol vidieť aspoň aký, taký výsledok. Vydržali obstojne tak tri hodiny. Potom som použila zatiaľ moju najobľúbenejšiu bázu a vydržali celý deň. Takže výdrž hodnotím ako slabú. Namleté sú každý odtieň inak. Väčšina je jemná ale niektoré sú strašne hrubé a ťažko sa nanášajú.



vrchná rada


spodná rada


 Lícenka je jemná a neuveriteľne pigmentovaná. Stačí "ťupnúť" a aj tak máte veľa farby. Treba s ňou narábať veľmi opatrne, aby ste nevyzerali ako Marfuša. Má zlatý shimmer a je veľmi výrazná. Používam veľmi málo. Výdrž je taktiež slabá tak tri hodiny. Tieto pribalené lesky nepoužívam. Skúsila som jeden a presvedčila som sa, že o veľa neprichádzam. Na perách sa mi veľmi nepáčil a dlho nevydržal. 


Prvé 4 lesky, posledná lícenka

Kúpila by som si paletku znova? Odpoveď je jasná : NIE! Vypoužívam ju, pretože s bázou sú tiene krásne ale sama o sebe je nanič. Teraz som s ňou chcela namaľovať sestru bez bázy a vôbec mi tiene nechytali. Ani po prejdení viackrát po viečku a pokus o vrstvenie tiež nedopadol dobre. Takže je beriem spať do Brna, kde ju miniem a postupne na ňu zabudnem. To, že miniem aspoň niektoré tiene viem, pretože sa strašne rýchlo míňa. Tu sa ani nemôže porovnávať z Naked paletkou. Odkedy som skúsila aj dražšie kúsky(dražší neznamená lepší, mám rada aj catrice ai) som objavila novú úroveň kvality. Tú momentálne vyhľadávam, pretože nikto neuvidí, že tá lícenka, ktorá vám nesedí stála 3€ a bola v zľave. Všetci vidia len výsledok. Uvidíme ako sa mi bude dariť v hľadaní produktov, ktoré sú v pomere kvalita vs. cena víťazmi. 

Máte niečo, čo je lacné a overené?
Kupujete niekedy bez rozmyslu podľa obalu? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára