štvrtok 7. novembra 2013

Voňavá starostlivosť

Freeman Detoxikačná Pleťová Maska, Freeman Krémový Pleťový Píling





Ahojte!
Dnešný článok sa mal objaviť oveľa skôr ale bohužiaľ nestíham. Chcela som vám ukázať dekoratívku ale momentálne nieje svetlo, takže som pofotila niečo, čo nevadí, keď bude mať mierne skreslenejšiu farbu. 
Oba výrobky som si kúpila ešte niekedy v apríli a používam ich skoro stále a ešte niesú minuté. Takže výdrž majú obrovskú. 



Jahodovo čokoládová maska, ktorá zlepší vzhľad vašej pleti. Jediný problém je, nezjesť ju, pretože naozaj krásne vonia. Keď som ju začala používať, bola som z nej nadšená. Stiahla mi póry, zbavila ma čiernych bodiek a o vyrážkach sa mi ani nesnívalo. Dokonalá pleť ale teraz, keď som v Brne je to trošku iné. Celkovo sa mi zmenila pleť aj vlasy. Mám citlivejšiu pleť, na ktorej sa mi začali tvoriť vyrážky. Bohužiaľ na toto mi maska nepomáha. Čierne bodky odstráni ale vracajú sa veľmi rýchlo. Maska sa pohodlne nanáša, pekne vonia a je na pleti príjemná. Napriek tomuto všetkému si tu budem musieť nájsť iného pomocníka, troška jemnejšieho, pretože po použití ma trošku štípe pleť. 



Broskyňový píling je ďalší voňavý pomocník. Čo sa týka pílingov doteraz som si myslela, že je jedno, čím si obrúsim pleť ale zitila som, že mi viacej vyhovujú mini zrnká, ktorých je viac. Tento píling by nebol zlý na telo si myslím. Tvár sa s ním dá samozrejme v pohode opílingovať ale miniem ho a už sa k nemu pravdepodobne nevrátim. Sľubuje prejasnenie pokožky, ale mám pocit, že nič také nesplní. Vonia tiež krásne, celkom fajn sa nanáša a aj umýva. 



Hore maska dole píling.

Pamätám si vlnu Freeman kozmetiky, ktorá sa prehnala blogmi. Som rada, že som si v ošiali toho nekúpila viac, pretože teraz by som to ľutovala. Nie, že by produkty boli zlé ale nie sú ani to najlepšie. Takže niekto, kto nieje extra náročný, bude podľa mňa spokojný. 

Akú starostlivosť by ste mi odporučili na podráždenú pleť ?

6 komentárov:

  1. Masky od Freemana mám moc ráda. Ta maska čokoládovo-jahodová musí nádherně vonět !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No rozmýšľam ešte nad tou modrou ale neviem no mám na zozname aj veľa iných, dúfam lepších masiek :)

      Odstrániť
  2. túto masku som mala vo vzorke a chcem plné balenie. neuveríš, kde som našla plný produkt- vo Freshi :D a ja že budem musieť vycestovať do čiech. na podráždenú pleť by som ti radila neexperimentovať, nájsť si overenú značku a opakovane sa k nej vracať. napr. konopnú kozmetiku od cutis help alebo cannaderm, sebamed alebo lacnú slovenskú značku medi. la roche posay dáva do partnerských lekární množstvo vzoriek, ak nebudú lakomí, vypýtaj si nejaké :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, čo je fresh :) No ona nie je podráždená doma som mala celkom normálnu to len tu v Brne je akási divná. Tie prvé dve značky mi nič nehovoria a pogooglim tie ďalšie som skúšala a moc mi nesadli bohužiaľ :) teraz frčím na bio vecičkách takže idem pozrieť tie a keď som v česku mám chuť skúšať Ryor.

      Odstrániť
    2. všetko nájdeš v lekárňach. a fresh vznikol po rozdelení Baly. supermarkety, musíš vedieť :D

      Odstrániť
    3. Tak to teda neviem :D Si ma prekvapila. Možno by som mala pozrieť, keď me je to také nesympaticko sympatické, k lekárenskej kozmetike mám dosť ambivalentný vzťah.

      Odstrániť