piatok 27. septembra 2013

Lesklé vlasy

Matrix Total Results Moisture Cure




Ahojte!
Je piatok a ja som doma s nádchou. Už sa liečim a je to lepšie ako cez týždeň. Celý týždeň som tu hejtovala veci. Tak to tu idem trocha napraviť. V piatok predsa len uverejňujem veci, ktoré sa mi páčia/ robia výborne svoju službu/ zaslúžia si to. Momentálne vám tu nemôžem dať dekoratívku, pretože všetko som začala používať iba čo som doma. To je nejakých 20 dní :) Za ten čas ide odskúšať len veľmi málo vecí. Ale budúci týždeň pre vás isto budem mať už konečne nejakú. 

Našťastie túto vecičku som používala predtým. Kúpila som si ju potom, ako ma kaderníčka ostrihala na krátko a nastriekala mi ju na vlasy. Potom som prišla za mojim priateľom, ten sa mi zase raz začal hrať s vlasmi a iba sa tak na mňa pozrel a opýtal sa ma : "Čo to máš s vlasmi?" Nevedela som, čo tým myslí ale nakoniec sa z toho vykľulo, že ich mám stráááášne jemné a "super na hladkanie". No nekúpte si to potom. 


Kúra má vodovú konzistenciu a je dvojfázová. Pred použitím musíte pretrepať. Strieka sa rovnomerne na spodnú časť vlhkých vlasov, nie na korienky. Potom ešte prejdem rukami po vlasoch, aby sa dostal všade. Celkom pekne, sladko mi vonia. Taká normálna vôňa vlasovej kozmetiky. 

zamiešané

Potom vlasy stačí nechať vysušiť a upraviť bežným spôsobom. Sprej mi vlasy nezaťažuje ani nelepí. Nemám ich potom mastnejšie. Jediné,čo po ňom ostáva je krásny lesk a jemné vlasy na dotyk. Jednoznačne by som ho mohla odporučiť všetkým, ktoré majú jemné vlasy a rýchlo sa im mastia. No zároveň ich majú poškodené. Za mňa palec hore. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára