štvrtok 1. augusta 2013

Dodrápaná koža? Predídte jej!

Pranaróm nature Bio Féminaissance stratégia proti striam 




V UK ešte stále bojujeme. Každý deň máme nový zážitok. Je to sranda nevedieť, čo bude zajtra. No na druhej strane je to veľmi vyčerpávajúce. Ráno sme niekedy už od piatej na nohách. Potom 7 hodín robota plus minimálne 3 hodiny transport. Poobede zapísať sa do agentúr. Všade vám povedia to isté. Doma si rýchlo "navariť"( zatiaľ sme nič špeci nevarili iba sáčkové veci). Pohľadať na nete nové ponuky na prácu a ísť spať. 
Isto ste si všimli, že žiadne maľovanie ani lakovanie som nespomínala. Takže momentálne mám obrovský detox od kozmetiky. I keď Manchester nieje zrovna najčistejšie miesto na svete a jem veľmi nezdravé jedlá. Detox si viem predstaviť aj inak. Ale aspoň nechty si oddýchnu. 

Jediné, čo si z kozmetiky užívam je šampón, sprcháč, krémy a olejček, o ktorom vám chcem napísať. 


Stránky www.organicday.sk si pozerám viacmenej pravidelne. Vždy pozriem, čo majú nového, čo by som chcela vyskúšať alebo čo by som mohla dokúpiť k veciam, ktoré už mám. Strie na nohách mám asi od siedmeho ročníka na základke. Jednoducho som asi rýchlo vyrástla alebo čo. Nejako som ich nikdy neriešila. Samozrejme mi vadili ale nedajú sa odstrániť. Žiadno, ani laserom, proste vám na koži vždy ostanú biele pásiky. O to viac ma prekvapil komentár pod produktom :

"Tento produkt hodnotim na jednotku s hviezdickou. Na stehnach moja pokozka nebola uplne hladka, videla som male ryhy, nebolo to kvôli tehotenstvu, myslim, ze dôvodom bola zmena hmotnosti... niekto tvrdi, ze "oprava" pokozky na hladku nie je mozna uplne, len ciastocne... ale ja mam inu skusenost, vsetko je mozne :) moju pokozku som ošetrovala s produktom "Strategia proti striam - Pranarôm", a ani stopa po "popraskanej" pokozke, urcite aj vdaka tomu, ze som to zacala riesit okamzite (pri prvych priznakoch), produkt pouzivam (uz nie tak casto) aj nadalej preventivne... Odporucam!"

Jednoducho svitla nádej, že by som ich už nemusela mať na nohách. Tak som si ho objednala. Používam ho už minimálne mesiac a pol. Po prvom nanesení, som mala hebšiu pokožku. Pretože obsahuje: 

  • 100% rastlinné oleje: šípkový, sezamový, pupalkový, macadamiový, arganový
  • esenciálne oleje: Neroli, Ylang-ylang, Niaouli, Mandarínka
Žiadné špeci výsledky som nevidela. Čakala som asi zázrak vo fľaške. Nič také sa nekonalo. Tak to aspoň budem používať na stehná. Pretože to pekne vonia a páči sa mi ten hebký pocit. Po asi týždňovom pravidelnom mazaní sa ale výsledky ukázali. Necítila som medzery v pokožke.Strie bolo stále vidieť, ale keď ste prešli prstami po pokožke necítili ste ich. To bol pre mňa malý zázrak. Keďže som videla výsledky, pokačovala som ďalej. Neviem, kedy presne ale zdá sa mi, že najmenšie strie mi zmizli a tie najväčšie ako keby zjemneli. Keď ho však prestanete používať, zase sa troška ukážu. Preto sa natieram pravidelne. Po kúpaní je to najlepší a najhebší pocit. 



Vypoužívala som zatiaľ tak tretinu balenia (obsahuje 50ml) a dúfam, že kým ho dokončím uvidím ešte lepšie výsledky. Krém je ale určený pre budúce maminky. Aby predišli striam. Celkom verím, že pravidelné "olejovanie" pomôže predísť vzniku týchto drápancov. Mal by sa používať od tretieho mesiaca tehotenstva. Jemnou masážou by ste mali naolejovať bruško a stehná. Dá sa používať i počas dojčenia. Je však určený len na vonkajšie použitie, takže neliať na rany a nepapať :)!

Tento olejček mi ukázal ešte jednu vec. Vždy som sa bála používať telové oleje. Pretože predsa len je to olej a budem celá mastná. To dá logiku. Overila som si ju aj pri detskom oleji od Johnsons (preto ho používam len na nohy). Lenže tento olej sa rýchlo vstrebáva a nezanecháva žiaden film. Rozmýšľam, že na zimu by som si nejaký takýto olejček aj kúpila. 
Tento proti striam môžem len odporučiť. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára