piatok 26. júla 2013

Vzorečky vol. 3




Keď sa balíte na výlet/ pobyt/ sumer job tak si vezmite vzorky. Naozaj. Aspoň vyskúšate všetky veci, ktoré by vám doma ostávali v poličke. A ak idete do inej krajiny je dosť možné, že ak sa vám produkt zapáči, budú ho tam mať lacnejšie. A ak sa vám nič nepáči, tak aspoň urobíte miesto novým návalom kozmetiky. 

Čo som si zobrala ja?


Dermalogica píling som vám už raz ukazovala a asi iba zhrniem: Jeden z najlepších pílingov, aké som kedy mala. Ak niekde uvidím výhodne celé balenie isto si ho zakúpim. Vydrží veľmi dlho a tu ej to jediný píling, ktorý používam. 


Avene čistiace mlieko na citlivú pokožku som dostala k nákupu biodermy. Veľmi som mu neverila po mojej poslednej skúsenosti. Teraz máme extrémne bojové podmienky. A rozmýšľam , čo kúpiť. Odličovacie tampóniky však do môjho zoznamu nepatria. Preto sa odličujem, ehm, hajzlákom :D Áno, sme v núdzi :D A ako tento odličovač obstál? Absolútne skvele! Odlíči mi všetko z tváre. Dokonca ani keď sa mi dostal do očí, necítila som štípanie. Na viečkach nezanecháva mastný film. Jednoducho skvelý odličovač. 


Fleur de sante - Lb vecička. Toto som mala veľmi dlho doma v poličke, s tým, že to vyskúšam. Teraz prišla tá správna chvíľa a? Malo by to odličovať. Nie, nie priatelia odličovania sme sa tak ľahko nedostali. Na oku som mala veľmi nepríjemný pocit. A musela som ho dlho drať, aby som dala dole špirálu. Ako maska by to malo vvylepšiť stav pokožky. No aby som povedala pravdu po dvoch vyskúšaniach som si neni istá, či som nejaký rozdiel videla. Za mňa rozhodne nie.


Avene Cleanance - Krém na problémovú pleť. Má ľahkú konzistenciu, dobre sa nanáša a pekne (lekárensky) vonia. Po prvom nanesení som mala hebkejšiu pokožku a cítila som sa naozaj dobre. Rozmýšľam nad veľkým balením. Potom vám budem isto vedieť povedať viac.


Sébium Global od Biodermy - Má podobnú konzistenciu ako Avene takú gélovejšiu. Dobre sa natiera a po nanesení som mala lepšiu pokožku. Lenže večer som mala pocit, že mám suchú a napnutú pokožku. Potrebovala som ju nakrémovať a on nestačil. 


CHI Infusion Silk - Tento olejček je jeden z najlepších, aké som mala. Milujem jeho vôňu. Síce niekomu môže vadiť, že je trochu pánska ale mne to nevadí. Nemastia sa vám vlasy a sú hladšie na dotyk. Dobre sa s nimi robí a sú chránené pred teplom. Ak nezoženiem morocan oil, tak si kúpim tento. 


Mazadiel som si zobrala celkom dosť. Pretože ich mám doma dosť. LB celkom zásobovalo s telovými krémami. Je v ňom kokosový olej a dobre sa natiera na pokožku. Problém je s Ananásovou vôňou. Príde mi príliš sladká a vydrží dlho na pokožke. Čo mi celkom vadí. Pekne zvláčni pokožku ale tá vôňa mi vadí. Nekúpila by som si ho. 


Bioderma čistiaci gél - Je to jeden z tých lepších gélov. Dobre sa mi nanáša, jemne pení a mám pocit čistej pokožky. Svojho favorita už mám. Takže by som si ho nekúpila. Musím ale pochváliť balenie, ktoré sa dá puknúť na vrchu a je z toho stojanček. Vďaka tomu vám vzorka nevytečie.


Cliniqe vzorky sme dostali pri promo akcií v Manchesteri. Takže uvidím, čo s nimi bude. 

Toto sú všetky vzorky, ktoré tu mám. Doma ma čakajú ešte nejaké vzorky Bioderma, ktoré som vyhrala v súťaži. Celkom sa na ne teším.

(sorry za pootáčané fotka ale som na cudzom kompe a nedá sa s tým nič spraviť)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára