piatok 5. júla 2013

Moja pleť si rochní

Pranarôm Pranalixir Corriger




Zase raz je tu piatok a je čas napísať o mojom letnom obľúbencovi. Je ním tento olejček na tvár. Keď som začala mať problémy s fluidom, napísala som Zuzane z www.organicday.sk a ona mi poradila asi tri olejčeky. Nakoniec som si vybrala tento a nebola to chyba.


Najskôr som sa bála, pretože je určený na problémovú pleť, či mi nebude vysúšať tvár. Druhá obava bola z toho, že olej? Nebudem z toho ešte mastnejšia? Moje obavy sa však nenaplnili. Stačia dve kvapky a mám pokrytú celú tvár. Rýchlo sa vsiakne a za minutu dve môžem použiť minerálny make up.Balenie je strašne malé - 15 ml. Používam ho už viac ako mesiac a stále som neminula ani tretinu. Takže sa oplatí. 


Balenie je sklenené a obsahuje sklenenú pipetku. Ľahko s ňou naberiete olejček a aj nakvapkáte potrebné množstvo. 


Takisto má cetrifikát ECO CERT, nieje testovaný na zvieratách a je BIO. 


Všetkých vás asi zaujímajú účinky. Tak moju pleť vyživi a dodá jej krásny jas. Celkovo sa mi pleť používaním zlepšuje. I keď cítim, že je to krém pre mastnejšiu pleť a sem tam musím dať aj iný krém. Keď ho miniem, kúpim si na zimu vyživujúci olejček a viem, že nebudem ľutovať. Najradšej ho používam s ADAPTAROM Le Masôue. Po maske nanesiem dve kvapky a moja pleť naozaj žiarí. Odporúčam ho vyskúšať každému, kto má problematickú pleť. 

Používate radšej olejček alebo krém?
Bio alebo chémia?



Edit. : Zabudla som napísať, ako krásne vonia. Ale hneď po dopísaní článku som sa išla namazať a spomenula som si. Vonia dokonale krásne! Krém aj maska z tejto rady voňajú ako piliny ale tento olejček je  niečo úžasné. Cítim tam živicu alebo niečo také ale tá vôňa je skvelá. Premieňa celé krémovanie na zážitok!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára