streda 10. júla 2013

Balzám alebo rúž ?


Ahojte slečny!
Možno ste sa pýtali, prečo som v poslednej dobe nepridala žiaden post. Dôvod je jednoduchý, a to, že som sa rozohdla ísť na brigádu do Manchesteru. Mám tu dosť roboty sama so sebou a na blog mi momentálne nevychádza veľa času. Takže príspevky budú veľmi sporadické.

Astor Soft Sensation Lipcolor Butter odieň 011 Felling Feline - Posledná vec, ktorú som kúpila pred odchodom. Pretože bol v Dm kupónikoch za polovicu. Keď som prišla do DM v PB nemali ho ešte ani na stojane. Všetky testery boli nové, čo znamenalo, že prvýkrát niečo vyskúšam rovno na pery. Skúsila som všetky farby a najviac sa mi páčili tie tmavšie. Obal sa mi najviac páčil fialový ale na perách to bola mrtvolka. Vybrala som si nakoniec oranžovo rúžový odtieň.


Teraz je to tu v UK jediná farebná vec na pery, čo tu mám. Preto ho používm denne. Výdrž je veeeeeľmi slabá max. pol hodinu. Ale to nemiete ani jesť, ani hovoriť, ani nič. Ďalšie negatívum je, že zalieza do vrások pier. Strašným spôsobom ich zvýrzňuje. Musíte mať vyživené a vypílingované pery. Sám osebe mi pery vyživuje a mám dobrý pocit, keď ho mám na perách. Krásne vonia. Asi ako vanilkový cukor alebo niečo také sladšie. Dodáva iba slabšiu farbu a lesk. Nič výrazné.



Druhýkrát by som si ho nekúpila asi kvôli výdrži. Hľadám niečo, čo mi doda na pery farbu, nevysuší ich a nezvýrazni nedokonalosti. 
Poznáte niečo teké? 

3 komentáre:

  1. Nevím, jestli je to srovnatelný produkt, ale Love od Dermacolu by ti mohly vyhovovat :-) Jen teda ta výdrž...ta je nicotná, ale tak jde přeci jen o balzámy.
    když jsi v UK určitě tam zkus Revlon Lustrous rtěnku, ta je skvělá a i výdrž se mi zdá dobrá. A závidím, máš tam přístup k Revlonu :-) Lip Butters mě hodně lákají.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tie sa mi zrovna nejko extra nepáčia. Neviem prečo ale neoslovili ma. :(

      Momentálne som bez peňazí v štádiu hľadania roboty. Takže mi vôbec nemusíš závidieť. Keď si nájdem robotu pootm môžeš. Ale zatiaľ naozaj nieje čo :(

      Odstrániť
  2. Podle mne balazámová rtěnka :D :)

    Dále mi dovol Tě pozvat na mojí Giveaway : http://zivotvery.blogspot.cz/2013/07/giveaway_11.html

    OdpovedaťOdstrániť