streda 26. júna 2013

Západ slnka

NYX 5 Color Shadow odtieň I Dream Of Aruba


Streda, letne namaľovať sa treba! 


K tomu nám pomôže táto krásna paletka značky NYX. Objednávala som si ju už minulý rok. Používam ju asi len na leto. Pretože má krásne bronzové tiene a k bledému xichtu sa mi moc nehodí. Potom sú tam aj tiene do oranžova.Tie u mňa totálne podčiarkujú letnú náladu. Niekedy si dám len jeden oranžový tieň čiernu linku a vyzerá to skvele.


Paletka má čierne balenie s palmou. Už len to mi evokuje leto! Balenie je pevné a nebojím sa, že pri prenášaní by sa mu niečo stalo. Obsahuje aj malé zrkadielko na rýchlu kontrolu. Dva aplikátory sa dajú použiť v prípade núdze na mono líčenie. 


Tiene sú skvelé pomleté a aj zlisované. Takže sú jemné no napriek tomu neprášia. Nanášajú sa veľmi dobre. Bez bázy mi vydržia aj 6 hodín! Je síce vidieť malú zliatú linku. Ale to sa musím veľmi sústrediť. Na colortetku mi vydržia celý deň. Na tiene tejto cenovej kategórie je to skvelé. Keď budem mať možnosť isto si objednám viacej. Veľmi pomaly sa míňajú a toto balenie mi vydrží ešte dlho. Celkovo značku NYX môžem len odporučiť. 




Tu je spomínané líčenie s color tettoo



Máte niečo od NYX?
Aké sú vaše najlepšie tiene na leto?

6 komentárov:

  1. Krásne farbičky, som unesená vážne. Ja moc tomu líčeniu očí síce v lete nedávam, ale pri týchto tieňoch by to bol hriech ich na leto nepoužiť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja sa snažím dávať minimum. Ale ako si uznala bol by to hriech :D

      Odstrániť
  2. nádherné, tá zlatá v strede, pokiaľ dobre vidím, je dokonalá :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné to máš, to s CT se mi líbí moc :-) Ale jak jsem nedávno psala, mně tahle dovednost chybí... od NYX jsem někde četla o bílé tužce na oči na projasnění, tak tu bych brala ale asi nemám takovou motivaci, abych se namáhala jí shánět :-D navíc teď mám cíl si objednat ještě tužku od Holika Holika a pak už STOP :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ju nezháňaj plánujem malú GA tak v septembri ak všetko výjde ale psssst :)

      Odstrániť