nedeľa 23. júna 2013

Novinky a nejaké fotečky




Minulý piatok som sa vybrala na nákupy. Chcela som ísť do Žiliny do Marionaud. Ten je v Careffure , preto som šla busom. Nastúpila sme do zlého busu a odviezla sme sa niekam úplne inam. Mala sme kúpený lístok iba na jedno pásmo a previezla sme sa cez niekoľko pasiem (čo som vtedy netušila). Prišla revízorka a že mám neplatný lístok. Ja som nechápala. Lístok som predsa mala. Revízorke sa nedalo vysvetliť, že som sa stratila a že neviem kde som. Videla, že lístok mám a nedalo sa jej vysvetliť ani to, že som nechcela cestovať načierno len som sa stratila. Vyšla som s pokutou 40€!!! Nakoniec som sa do Careffuru dostala. Mala som zľavový poukaz na 20€ v Marionaud. Chcela som si kúpiť YSL rúž. Už som si vybrala odtieň, išla k pokladni a pani mi povedala, že dneska je 14- teho. Ja: že fajn a čo? Ona: Platí vám to len do 12- teho! Skoro ma porazilo. Nielenže som dostala 40€ pokutu zato že som chcela ísť do Careffuru ale dôvod, prečo som tam išla som si nekúpila! Proste deň blbec. 


Nakoniec som v Auparku uvidela akciu na všetky Pupa špirály za 3,90€. Tak som si kúpila aspoň tú a tento krásny modrý lak. Ináč aj špirála je modrá.


Na zaplatenie pokuty sme mali 3 dni. Pokutu sme mali v piatok. Naspať do Žiliny sme išli utorok. V pláne som mala kúpiť si klobúčik a žabky. Poprípade nejakú kozmetiku v akcií. Jasnéééé...


V New Yorker sú podľa mňa handry. Niky by som si tam nekúpila vec v plnej cene. Ale keď dajú zľavu VEĽKÚ zľavu, tak si niečo kúpim. Túto krásnu vestičku možno ešte nejako vytuním na ešte krajšiu vestičku. 


Obyčajné, ľahko kombinovatelné tričko len za 2€. HM malo výpredaje.


Tielko v zaujímavej farbe, ktoré sa mi bude hodiť na letné večery.


Mint tričko z línie basic sa mi bude hodiť na intrák. Nechápem, prečo sa už takto zásobujem.


Biele šaty, ktoré sú veľmi priesvitné som zobrala len tak, že za dve evrá ?!  To beriem! Už som ich mala aj na kupku a nato sú super.


Krásne modré šaty som si kúpila kvôli zaujímavej čipke hore aj dole.



Jedno slušácke tričko so sieťkou na ramenách.


Nakoniec športová podprda. Myslím si, že sa mi v nej bude oveľa lepšie behávať.


Tento klobúčik som si kúpila v Cameiu. Bol posledný a teraz ho strašne rada nosím.


Nejaké veci do vlasov sa vždy zídu. Orsay


Nakoniec ešte žabky z HM za 2€. 

Priznám sa, že nakupujem len v zľavách. Pretože si myslím, že cena, za ktorú danú vec predávajú nieje adekvátna. Napríklad v New Yorker chcú za nezľavnené rifle okolo 40€. No čo sa zbláznili? Zle umiestnený gombík, nakrivo prišité alebo párajúce sa veci tam niesú výnimka. Zato ja odmietam platiť. To si môžem v zľave kúpiť rifle v Levis. Jednoducho si vždy počkám na výpredaje. Vec musí byť naozaj krásna a super, nato aby som si ju kúpila bez zľavy. 


Bioderma akcia 1+1 je asi najznámejšia akcia na kozmetiku, akú využívam. Toto je už druhá alebo tretia takáto akcia, ktorú som odvtedy, čo túto vodičku používam využila. Je naozaj super a vyplatí sa to. 
 

V lekárni som dostala aj vzorky, takže zase bude čo testovať.


Odlakovač sa zíde vždy. Hlavne teraz, keď nakupujem laky ako divá.


Áno, tu je dôkaz. Ďalšie tri nové laky, na ktoré ma nalákala Nails Maniac. Dajú sa zohnať v tete, kde predávajú túto značku a sú absolútne krásne.


Tieto odtiene sú v PB novinka. Keďže už tri mám a som spokojná, kúpila som si aj tieto. Recenzia čoskoro. 


Farba na obočie z Essence Guerilla Gardening je celkom fajn na rýchlu úpravu obočia. 


Catrice mono tiene som si už dlho obzerala. Lenže ja nemám rada mono tiene, pretože zaberajú veľa miesta a treba ich viac na jedno líčenie. Preto si ich kúpim iba ak v nejakej výraznejšej farba, v ktorej nechcem celú paletku. Také výrazné farby až nemajú, preto ich nemám viac. Tento odtieň som si kúpila po jednej recenzií niekde na nete. 


Nakoniec mojej Žilinskej story som išla do reštaurácie Habibi. 


Skúsila som typický turecký dezert.


Tureckú swarmu.


Ďalší kúsok dezertu Namura 


Už som začala používať modrú špirálu + nosiť klobúk. 



Čo milujem na prázdninách je to, že ráno mám kopec času. Môžem si spraviť raňajky o viacerých chodoch.


Ďalej môžem chlastať koľko chcem a kedy chcem svoje obľúbené drinky. V mojom dome budem  mať veľký bar a budem robiť drinky návštevám.


Drink , ktorý sa volal GREEN ale bol BLUE :D


Jackpot Clothing má jedny z najsuper návrhov na tričká a do jedinečnosti sa oplatí investovať. 



V PB Tescu majú toľko ospevované prúžky. Už ich testujem.


Sestra odchádzala do Dánska a kamarátka jej spravila tieto dokonalé muffiny. Mňam mám rada jej kamarátov :D


Vanilková vodka + popučené jahody + sóda + cukor + mäta = mňamka ale sladšie je to s cinzanom.


Milujem relax pri EVE. 


V Lidli som našla tento Movie Snack a je celkom fajn. 

Kto to vydržal až sem je naozaj paní a baví ho pozerať fotky. :) 

15 komentárov:

  1. no fakt blbec deň. ja som chvalabohu len takmer dostala pokutu. hlavne že bol deň bez áut, mhd zdarma, ale zabudli dodať, že len pre majiteľov vodičáku. nikde ani zmienka o tom, nastúpi zrazu revízorka a len na ňu vyjavene civím, keď pýta lístky. ale zľutovala sa...
    inak tiež tak nakupujem, len keď sú zľavy, hlavne v NY, neoplatí sa platiť plné sumy. u mňa je maximum v NY 5€ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No škoda, že revízorka nevedela pochopiť, že som zablúdila a práskala mi tam pokuty jedna radosť :D
      To je najlepší spôsob nákupov je to LOV! :)

      Odstrániť
  2. úplne sa stotožňujem s tvojím názorom a okrem toho mňa nakupovanie bez zliav ani nebaví..:)a zase s tými revízormi ťažko .. kamoške minule tetka v stánku predala zlý lístok, ona si to nevšimla a ako naschvál mala "šťastie" na revízorov, ktorý jej uvalili 60-eurovú pokutu ..:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mňa to tak nebaví. Jednoducho je to nuda, takto musíš hladať predierať sa a keď niečo nájdeš ešte k tomu za 5 evri berieš to s radosťou :D

      Odstrániť
  3. Supeeeer fotecky no ta pokuta ma velmi mrzi :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mňa ale s tým nič nespravím. Už je to zaplatené a beriem to ako kolobeh života peniaze prídu odídu a zase prídu.

      Odstrániť
  4. Tak to je pech :-/ Ale stanou se horší věci, když nejde o život....
    S nakupováním ve slevách souhlasím. Oblečení i některá kosmetika. Biodermu za 550 jednu bych si prostě nekoupila, ačkoliv je skvělá. Už jí taky mám :) Jen škoda že tak neměli i tu zelenou, tu jsem zkusila ve vzorku a přišla mi fajn.
    Sportovní prádlo je super, to si užiješ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi tak ja už som vyrovnaná ale v ten deň som to tu ani nemohla napísať aká som bola nas*atá!

      Ani ja som si ju nekúpila samotnú nikdy. Vždy radšej čakám na túto akciu a predzásobím sa. Teraz mám doma tri skoro plné ale viem, že sa minú. Zelenú som mala a je celkom fajn ale je v nej modrá skalica či čo tak som si ju nečiapala na oči. Zato červenú môžem.

      To dúfam, pretože ma začína baviť športovať :D

      Odstrániť
  5. Až na tú pokutu a prepadnutý kupón super :) Nakúpila si skvelo,krásne veci a spravila si mi chuť na dáky dobrý drink :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No až nato je to všetko super :) Páči sa mi ten nákup a bude mi stačiť dúfam, že na dlho.

      Odstrániť
  6. v Ziline su hrozni revizori.ale inak nakupy poriadne:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No niesi prvá, ktorá mi toto povedala. Asi natom niečo bude.

      Odstrániť
  7. Prosím Ťa :) kde si kupila tie laky Golden Rose :)zháňala som po PB a nenašla nikde :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No v pb som ich ani ja nevidela ale dajú sa kúpiť keď pojdeš na Veroniku v Rajci :D

      Odstrániť