štvrtok 20. júna 2013

Letná starostlivosť o telo i nôžky!

Avon set na telo Broskyňa a orech shea, set na nohy Papaya


Avon letné sety kupujem každý rok.  Ako obstála tohtoročná kolekcia?




Sprchový gél - Krycie meno sprcháč. Je to obyčajný trošku hustejší sprcháč. Má takú leskložltú farbu a veľmi sa mi páči. Samostatne za tú ich cenu by som si ho asi nekúpila. Pretože sa kvalitou vyrovná tak balei. Takže to nemá zmysel. V sete ho samozrejme využijem. 

Telový krém - Konzistencia je rovnaká ako u každého krému, nieje priliš hustá a presne to mi na leto vyhovuje. Natieram ho skoro každý deň, takže výživa v ňom moc nieje. Ale ako hovorím presne to na leto potrebujem po všetkých tých opalovákoch. Jediné, čo mi na ňom vadí je, že vonia strašne sladko. Broskyňa sa dá urobiť aj svieža vôňa ale toto je typicky sladká vôňa a vadí mi, že na mne zostáva. Preto som ho darovala sestre.

Telový sprej - Na túto časť setu sa vždy teším najviac. Spreje z avonu mám rada aj keď vyprchajú tak do polhodinky. Jednoducho lacná a osviežujúca záležitosť. Používam ho v meste alebo len tak, keď mi je teplo a pomáha. No asi idem investovať do niečoho drahšieho. 


Píling na nohy - Jednoznačný víťaz u mňa z pílingov na nohy. Asi som ani nikdy iný nemala ale v sete za 3,90€ je to víťaz pomeru cena / kvalita. Jednoducho si každý večer opílingujem nohy a nehromadí sa mi tam zhrubnutá koža. 

Krém na nohy - Po pílingu si vždy natriem nohy. Keď chodím v žabkách nechcem mať nohy ako hrošica. Celkom pomáha ale myslím, že by sa mi hodilo už aj niečo silnejšie. 

Sprej na nohy - Najlepšie na ňom je, že chladí a má krásnu vôňu. Vždy si ho rada nanesiem na nohy. Aj keď idem von aj iba tak aby mi bolo v týchto dňoch chladnejšie. Nohy udrží celkom suché a nepotia sa mi až tak veľa. 

Toto sú sety z avonu, ktoré si kupujem každý rok na leto len s obmenou vône. Tento rok je na mňa moc sladká ale aj tak si myslím, že sa oplatia. 

Nakupujete v Avone tieto sety?
Čo hovoríte na vôňu ?

2 komentáre:

  1. Nekupuji,ale dostala jsem sadu s brusinkou -taky tam je sprej. Nějak nevím co s ním, pěkně voní ale je plný alkoholu a to mi na slunce přijde hodně nevychytané... ale jak jsem si na něj vzpomněla, jdu se nastříkat, krásně voní :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa len tak nastriekam že ano krásne vonia! :D

      Odstrániť