streda 5. júna 2013

Čo som robila od akademického?


najlepšie sa hrá s kozmetikou, keď by ste sa mali učiť



a učenie aj vyčerpáva



podľahla som aj nákupom 


potom prišiel deň M matury 


oslavovala som :) 



skúšam šialené farby


vidíte tie trblietky, čo som zachytila? Ja nie :D


hračka na mobil vždy poteší


objednávala som si zase raz bio ja ich raz snáď vykúpim :D


skúšam aj kozmetiku z lidla


už si môžem užívať aj takéto koncertíky


asi nikdy nebudem patriť k ženám, ktoré majú veľkosť 6 pretože toto večeriam o polnoci


ako aj minulý rok aj tento som bola na zraze mustangov





staručký Ford


tohto Monstera 


som dostala z tohto auta


nakoniec som sa im odfotila na kapote

som za každú srandu a fotku s tetami z autozrazu treba :D


pán Shelby vedel čo robil


takúto parádu mať v garáži...


super triko



oba mi môžete darovať ďakujem :)



moji najmilovanejší spolužiaci zo všetkých 


Takto sme sa fotili na oznamko :) 



výroba tabla v deň odovzdávania :D



kilová pizza plná syra :)

toto všetko som vám za ten čas chcela ukázať :) je to taký môj denník krásnych zážitkov so super ľuďmi. Každý kto sa dostal až sem si zaslúži pochvalu. Keď je toľkoto fotiek nechcite, koľko tu mám kozmetiky, ktorú vám chcem ukázať :D Pekný deň Stoker :))))

6 komentárov:

  1. tak akože ten kýbeľ vody by som nechcela schytať!!!!brr...pizzu by som si, ale naopak dala...nemala som obed:))...a ešte pekné líčenie to s tou oranžovou na tých prvých fotkách;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No bolo to strašné sedieť tam a že tri , dva, jedna! A BUM! Pizza je skvelá v pb asi najlepšia :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Jaaaj to najlepsie na koniec mnaaam :) super fotecky inak vsetky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzeráš perfektne, tak na čo reči o veľkosti 6? :) A blahoželám k úspešnému ukončeniu stredoškolského života :) Tablo máte perfektné!!!

    OdpovedaťOdstrániť