štvrtok 11. apríla 2013

Nový obľúbenec

Revlon ProYou Purifying shampoo 








Ahojte kočky! 
Týždeň skoro končí a dneska by som sa mala učiť nemčinu ale všetci vieme, že všetko je lepšie ako učenie nemčiny. :)
Tento šampón som dostala pod stromček. Na Revlon šampóny som počula len samé chvály, tak som sa aj ja rozhodla vyskúšať. Používať som ho začala až neskôr a teraz mám z neho už menej ako štvrtinu. Myslím si, že recenzia bude veľmi objektívna, pretože som ho vyskúšala snáď na všetky stavy mojich vlasov.

Obsahuje extrakty z šalvie a rozmarínu, čo vôbec necítim. Vonia divne a veľmi sa mi tá vôňa nepáči. Našťastie dlho na vlasoch nevydrží. 

Efekt ma zo začiatku vystrašil. Prvé  zmytie šampónu bolo že WTF? Cítila som, že vlasy sú stále mastné a nič s nimi nespravil. No ďakujem. Ale druhé zmytie bolo úplne super. Cítila som, že vlasy sú umyté ale zároveň nie sú suché. Vlasy sa mi začali mastiť až o dva dni. Tretí deň to s copom zvládnete. Dokonca i moja zničená časť je spokojná, pretože nevysušuje. Postupne na moje vlasy začali zvykať nato, že ich tak brutálne nevysušujem a mastia sa menej. 

Konzistencia je gélovito tekutá. Je priesvitnej farby. Dobre sa nanáša. Pri prvom umývaní pení slabo druhýkrát je to super. Dávkovanie je v pohode, cez taký "zobáčik". 

Podčiarknuté, spočítané, tento šampón sa stáva mojou stálicou. Budem pomedzi neho skúšať samozrejme aj iné šampóny, nech si moje vlasy nezvyknú. Ale v prípade núdze bude na vani pripravený na použitie. Stojí síce viac peňazí ale efekt mi zato stojí.

Aký šampón používate vy?
Aký by ste mi odporučili na splihnuté a spľasnuté vlasy, ktoré sa rýchlo mastia?


2 komentáre:

  1. Sama bych doporučení potřebovala a za tenhle tip děkuju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš zač, ak si ho kúpiš, isto mi napíš, ako účinkoval na tebe :)

      Odstrániť