sobota 6. apríla 2013

Nakoniec sme kamaráti

Maybelline Affinitone odtieň 02 light porcelain


Ahojte kočky!
Ako ste sa mali? Dlho som sa neozývala a mám pocit, že sa mi tu len hromadí kozmetika, ktorá si pýta recenziu. Mám trochu času teraz tak rýchlo píšem. 







Toto je môj prvý make up! Nikdy predtým som si make up nekupovala a kúpila som si len pre potreby fotenia. Pretože som si nič o make upoch nenaštudovala, bola som z tohto trochu dosť sklamaná. Make up bol strašne tekutý a skoro vôbec nekryl. Hodila som ho do poličky a nepoužívala. Po čase som sa rozhodla dať mu znova šancu. Lenže tentokrát som použila namiesto prstov štetec. A bola som veľmi prekvapená. Krytie nebolo slabé ale stredné. Hubkou sa dá docieliť veľmi pekný prirodzený efekt. Takže krytie je len vo vašich rukách.
Výdrž je podla mňa priemerná drogérková a po 4 hodinách sa začne vytrácať. S bázou vydrží samozrejme dlhšie.

Farba je naozaj svetlá, dala si ho moja sestra, ktorá má podla mňa podobnú farbu ale na nej vyzeral ako na mŕtvole. Takže bledulky tu máte odtieň.

Ako som už písala, je strašne tekutý, niekedy je to výhra a niekedy aj nie. Niekedy, keď ho použijem po dlhšej dobe, vyšplechnem ho, pretože zabudnem nato, že je megatekutý. Cez zimu som ho moc nepoužívala a teraz na jar je skvelý. Neviem prečo je to jednoducho pocit na tvári. Mal by byť hydratačný ale túto jeho funkciu necítim. Obsahuje aj vitamín E a chráni pokožku.

Používam ho celkom rada aj keď stále vyhráva Rimmel match perfection. Druhýkrát si ho už nekúpim ale len kvôli tomu, že chcem skúšať iné, nové veci. 

1 komentár:

  1. Chcela by som ho skusit no az ked miniem zasoby a to netusim kedy bude :/

    OdpovedaťOdstrániť