sobota 27. apríla 2013

Balzámortěnky

Maybelline Whisper 150 Faint for fuchsia, Gosh 30 Barbie





Ahojte! 
Dneska to bude o celkom kontroverznej téme whispers. V zásade sú dva tábory:

Nefarbí to, nehydratuje, je to nanič x skvelá farba, hydratačný, milujem ho





Na začiatok poviem , že toto nebude veľmi objektívna recenzia. Pretože tento balzám/ rúž mi daroval môj priateľ a ešte mi aj sám vybral farbu. Ale akú!!! Je úplne krásna a ja sama som ju už predtým mala v užšom výbere. Takže naozaj trafil.
Začnem dvoma zásadnými nevýhodami, ktoré podľa mňa má. Prvou je že za mňa v žiadno prípade nehydratuje. Skôr mi pery vysušuje. Mám nutkanie si natrieť pery, keď ho idem použiť. Druhá je trvácnosť. Vydrží okolo 45 minút. 
Výhoda je pre mňa farba. Veľmi sa mi páči, je jemná a hodí sa na deň a do školy. Nosím ho hlavne v školské dni preto mi výdrž 45 min nevadí. Akurát do prestávky. :D
Ak ho uvidím v nejakej super zľave, tak si kúpim aj druhý odtieň, ktorý sa mi páči.




Tento Gosh som si kúpila vo výpredaji za 3€ a myslím , že v menších fankách ešte pôjde zohnať. Je krásne krémový a tiež sa mi zdá, že mi trošku vysušuje pery. Farba je naozaj bárbinkovská a úžasne sa leskne. 
Výdrž je možno hodinku, potom ho musíte pretrieť znova. Vôňa je sladká a milujem ju. Už len kvôli tej vôni sa oplatil kúpiť. Druhý by som si už nekúpila. 

Kupujete tieto zafarbené balzámy?
Aký je váš názor na ne? 

3 komentáre:

  1. Mam dva gosh 33 a 37 su uzasne v poslednej dobe po nich siaham castejsie... Mne vyborne hydratuju a fakt ich posledne dni na sebe milujem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja ten GOSH milujem. Perfektne hydratuje, celú zimu som používala len toto, mám už 4.balenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš aká kozmetiky dokáže byť rozdielna pre každého :D

      Odstrániť