nedeľa 24. marca 2013

Znova MUA

MUA Glitter Ball 


Dneska začínam prvou paletkou z MUA celkovo mám 4. Táto je taká jarná,farebná a milá, preto začnem ňou. Používam ju veľmi často, aj keď nemá moc obvyklých odtieňov. Pretože ide jar a kedy inokedy budem nosiť ružovú, modrú alebo fialovú?


Obal vyzerá naozaj strašne a lacno. Naozaj sa mi MUA obaly nepáčia. Ale čo čakám za tie prachy? Oceňujem na ňom ale skladnosť. Zmestia sa mi aj tri na seba v mojom boxe, čo je pre mňa super (lebo už nemám kam dávať všetky tie paletky).


Začnem od vrchnej rady vľavo: 
1. Čierny odtieň dobre zlisovaný a pigmentivaný s malými trblietkami
2. Lososová farba, ktorá dobre vyzerá s čiernou linkou, rúž a lícenka
3.Zelená s krásnym leskom do strieborná
4.Silno modrá dobrá na linky
5.Slabo modrá so zeleným podtónom
6.Strieborná veľmi prášiaci odtieň 
7.Ružovo - fialová so striebornými trblietkami 
8. Zlatá jeden z mojich obľúbených odtieňov
9. Šedo hnedý veľmi pekný a neobyčajný odtieň
10. Môj najobľúbenejší odtieň hnedo strieborno zlatý
11. Strieborný 
12. Fialový so strieborným shimmerom

Na slniečku



Niektoré odtiene sú veľmi dobré pigmentované s niektorými je to horšie. MUA lotéria je aj tu. Dobre zlisované sú len tiene, v ktorých niesu trblietky iba malý shimmer. Výdrž je taká drogérková okolo 2 - 3 hodín bez bázy okolo 4-5 s bázou. Celý deň vydržia s bázou ale budú sa zlievať a nevyzerá to dobre. Mali by byť glitrové noiba pár odtieňobv je naozaj s trblietkami. Naopak matný tieň tu nenájdete. 



S paletkou som celkom spokojná na nalíčenie do školy stačí. Ak budete z mua objednávať myslím, že stojí za zváženie i keď používate skôr hnedé tiene. 

Máte túto paletku?
Skúšali ste už nejaký MUA tieň?

4 komentáre:

  1. ja si pockam, kedy bude mat MUA nejaku akciu a isto si nejaku paletku "pořídim" (aj ked nejak extra si tiene nedavam) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som rada, že som ich vyskúšala a keď nebudem mať prachy na nič lepšie, kúpim si ich znova. Ak budem mať prachy isto kupujem lepšie :) Ale zase zlé produkty nemajú.

      Odstrániť
  2. krásne sú tie paletk :)
    petra-book.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť