piatok 15. marca 2013

Laté na vlasy?

Kallos crema al latte maska




Ahojte! Takže matura je za mnou už len dúfať, že všetko bude dobre. Konečne mám čas napísať recenziu na túto masku na vlasy, ktorú mám už od vianoc. Používala som ju jednu dobu dosť intenzívne, takže si myslím, že recenzia už bude dosť objektívna. 


Obsahuje 1 liter a je naozaj veľká! Ale na druhej strane míňa sa celkom rýchlo. Po troch mesiacoch je minutá skoro polovica. Cena bola do 6 €. Preto mi to míňanie tak nevadí. Vonia naozaj krásne! Niečo ako vanilkové laté a máte chuť ju zjesť. Škoda, že vonia iba kým si vlasy nezabalíte do uteráku.  Konzistencia je taká tekutejšia gélová. Aby som popísala svoje vlasy musím povedať, že sú strašne suché pri končekoch a mastné pri korienkoch. Preto musím používať šampón na mastné vlasy. Masku dávam len na rozpustené vlasy a na končeky. Neviem, či ten efekt vyživenia je taký veľký ako som u masiek zvyknutá. Povedala by som skôr, že je to skôr dobre vyživujúci kondicionér. Dávam si ju len keď viem, že si vlasy budem umývať dva dni od jej použitia. Pretože mi vlasy cekom zaťaží a spľasnú mi. Teraz ju už moc nepoužívam ale čas od času sa k nej vrátim. Keď sa minie druhú si už asi nekúpim. Aj za tú cenu mi príde príliš "ťažká". 



Aby som to zhrnula cena je plus. Pre niekoho, kto nemá tak zničené konce vlasov celkom fajn. Pre mňa málo vyživujúca, zaťažujúca a vôňa nevydrží dlho. Druhýkrát si ju nekúpim. 

4 komentáre:

  1. Mám podobný problém s vlasy a používám na ně kondicionéry od Aussie. Už po prvním použití byly vlasy lesklejší a pružnější. Mám vlasy vlnité a barvené, ještě si je fénuju, takže jim dávám opravdu zabrat a Aussie na ně zafungoval.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenže mne sa strašne rýchlo ešte aj mastia. Ale aussie už dlho chcem vyskúšať. Uvidím, keď miniem všetky zásoby, čo mám doma.

      Odstrániť
  2. Tuto znacku vobec nepoznam, osobne teda radsej siaham po znamenjisch a dobre zrecenzovanych :)

    OdpovedaťOdstrániť