streda 20. marca 2013

Jarné dni začínajú

Lícenka MUA odtieň 4 


Ďalšia MUA vecička, ktorú by som vám chcela ukázať je lícenka. Z ich najzákladnejšej rady som si zobrala iba jednu, čo je škoda, pretože je naozaj krásna.


Obal je skladný. Nazvime to tak, nie je na ňom žiadny čačík a vyzerá fakt lacno. Ale oceňujem na ňom spratnosť, pretože sa mi ich do jedenej poličky zmestí viac. Ani v kozmetickej taštičke vám nezaberie veľa miesta. 
 Brať si ju budete potrebovať, pretože výdrž je slabšia okolo 3 hodín je tam krásna farba potom už iba nepatrné trblietky. Na BB kréme (ázijskom) mi však vydrží celý deň! Má oranžovo  - ružovú farbu s naozaj miniminimini trblietkami, ktoré vidno len na slnku. Ale MUA hrá lotériu s odtieňmi a nikdy nemusíte dostať rovnaký odtieň 4 ako môj odtieň 4.


Lícenka je dobre zlisovaná a skoro vôbec nepráši. Aplikuje sa dobre a ako vidno na fotke dá sa vrstviť. Ak to nepreženiete s tlakom môžete mať veľmi jemný look a ak si líce pretriete viackrát budete mať stále dobrý look. Neviem, či by sa s touto lícenkou dal spraviť Marfuša look. 

Foto na slniečku <3

Stouto lícenkou som spokojná, farba s mi páči a nepráši. Za menej ako euro je pre mňa skvelým nákupom. 
Keď ju miniem, určite si objednám ďalšiu. Za vyskúšanie stojí. 

2 komentáre: