piatok 1. februára 2013

Kaviár v make upe

Dermacol caviar long stay 






Ahojte! Dnešok patrí toľko sľubovanej (hlavne pre Zuzku, veimla som si, že v PB tá akcia ešte je) recenzií na Make up & Corrector od Dermacolu. Začnem balením. To je veľmi pekné. Spratné a mám rada, že nieje natrepané v ďalšej krabičke, ktorú ani nieje treba. Neobsahuje pumpičku ale takú "špachtličku", ktorou si naberáte make up. Za toto by som dala mínusový bod, pretože mi to príde nehygienické. A ešte sa míňa oveľa viac produktu ako keď máte pumpičku.


 Obsahuje 30 ml a ja mám odtieň č. 2 Fair. Vyberali sme ho s Dewy a obe sme si kúpili rovnaký. Vyzerá celkom bledo ale po chvíli zoxiduje a je trochu tmavší. Preto si myslím, že by som si teraz radšej kúpila odtieň jedna. Ja moc nemám čo zakrývať ale príde mi super krycí. Aj Dewy to uznala takže nám musíte veriť :)! Je to asi najviac krycí make up aký mám. S tým súvisí podľa mňa aj to, že je strašne ťažký na tvári. Keď som písala o rimmel make upe, písala som , že je ťažký. Ale musím sa mu ospravedlniť. Je ľahučký ako letný vánok oproti tomuto hebedu. Cítim sa v ňom neprirodzene a strašne moc "umelo". To je len môj osobný pocit, pretože keď si ho dávam, tak mám super tváričku jak Barbie. Celkom sa mi to páči ale na denné použitie ho nemám.



 Používam ho na disky a celkovo na večer, keď idem von. Výdrž je dosť dobrá. V článku o plese som mala fotku z 5:30 ráno a stále tam bolo čo odličovať. Používam ho aj na fotenie a na fotkách sa neleskne ani nerobí nejaké neprirodzené efekty. Na mojej teraz suchej pokožke nezvýrazňuje šupinky, ani ich nerobí. Nejako extra nezmatní a to je fajn, lebo nemám rada, keď majú baby extramatnú tvár a tvária sa, že to od prírody. Neviem, či by som ho odporučila úplne mastnej pokožke. Možno ešte na zmiešanú hej. Ďalšia vec je smrad. Ja som strašný odborník na vône ako ste si už ráčili všimnúť. A so sestrou sme sa zhodli, že smrdí ako ryby. Po chvíli to našťastie nieje cítiť.


Korektor je vo vrchnej striebornej časti. Keby som ho vybrala má asi takú veľkosť ako refil lícenky z make up studio. Je krásne krémový a dobre sa nanáša aj prstami. Kryje podľa mňa dobre. Nieje to make up cover ale zase ani žiadny naničhodík, ktorého by ste vyhodili. Dajú sa s ním zakryť vyrážky ale aj kruhy pod očami. Pri korektore je malé zrkadielko. Čo poteší ale na celý make up by isto nestačilo. Skôr taká núdzovka. Farba je o čosi svetlešia ale stále je použiteľná.


Tu je prehnaná vrsva aj make upu aj koerktoru, pretože sa mi to nedalo odfotiť.

Záver: Make up odporúčam babám s problematickou pleťou, ktoré potrebujú naozajstné krytie. Alebo tým, ktoré sú zvyknuté na make up viac ako ja. Pretože je to dobrý make up. Ja už by som si ho druhýkrát nekúpila ale asi len kvôli tomu pocitu umelosti. Nemám ho rada. Na druhej strane je to krásne krytie. No nechám to na vás.



4 komentáre:

  1. Mne tento makeup robil akoby mapy na pleti a celkovo som z neho mala tiez pocit, ze je tazky a vyzeram v nom umelo, takze som ho odlozila..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mapy mi isto nerobí ale máš pravdu s tým pocitom. Aj ja ho mám. Na piatky okej denné nosenie isto nie.

      Odstrániť
  2. o tomto make-upe som myslím už rozmýšľala, ale čítala som viaceré recenzie a nakoniec som ho zavrhla, neviem už síce prečo, ale mám zmiešanú až mastnú pleť

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to dávkovanie je strašne naprd...:/

    OdpovedaťOdstrániť