sobota 16. februára 2013

Čo mám nové ?

New in 


Ahojte! Dnešný článok bude o veciach, ktoré som si nedávno kúpila. Dlho tu žiadny taký nebol, pretože som si myslela, že načo budme ukazovať čo mám nové a tak. Preto som všetky novinky dávala na svoj Facebook. Lenže ja mám celkom rada takéto články na iných blogoch. Niekedy ma inšpirujú ku kúpe. Tak som tu s novinkami.


Vecičky z Avonu som si kúpila po toľkých recenziach som ich jednoducho chcela vyskúšať. Na BB bude recenzia už čoskoro. Poctivo som si ho dávala každé ráno kvôli tejto recenzií. A to sa do školy nemaľujem!


Objednávka z MUA je jedna z vecí, ktorá ma veľmi potešila. Chcela som si odtiaľ kúpiť oveľa viac vecí, no nemala som dosť prachov. Takže mám "len" 4 paletky, 3 rúže atď. Na fotke je spoločná objednávka s kamarátkami. Plus tešte sa na malú mua giveaway! :)







Catrice Intensif´ eye sú nové dva tiene. Hnedých a svetlých podľa mňa nikdy nieje dosť. Hodili sa mi pri líčení na plesy. Aj na ne chystám recenziu a samostatné líčenie s nimi .


Momentálne už vám chystám recenziu na šampón Biolage. V DM-ke som už nevydržala a kúpila si šampón aj kondicionér z Balei. Chcela som ich už dlhšie vyskúšať. Ide jar a ja by som chcela mať pekné lesklé vlasy, tak sa o ne idem starať. Celkom závidím dievčatám s hustými lesklými vlasami. :( Druhý pomocník je DIXI vlasové tonikum. Znie to strašne. Vždy si pritom predstavím umateného,plešatého chlapa s okuliarmi. Sú to ampulky, ktoré sa vmasíruju do pokožky hlavy. Začala som ich používať v pondelok, takže recenzia bude až neskôr.


Tento krém od Lavery som  chcela kvôli vzorkám z LB. Vo vzorkách mi neuveriteľne sadol. Ale stojí 14,99€. Čo je strašne veľa oproti môjmu garnieru. Ale keď som ho uvidela v akcií za nejakých 6€ v DM.ke brala som ho. Bola som taká nadšená, že som si nečítala, pre akú pleť je. Je pre suchú a zrelú pleť, čo ja nemám. Teda suchú hej ale zrelú zatiaľ našťastie ešte nie. Budem ho používať teda ako masku raz do týždňa. 

Momentálne sa pozitívne motivujem, že ak splním všetko, čo som cez víkend chcela môžem si objednať nejakú vecičku z ázijskej kozmetiky. Držím si palce :)

Akými vecami sa potešíte vy?
Motivujete sa darčekmi?

7 komentárov:

  1. Pekné úlovky :) Taktiež sa chystám objednať si niektorú paletku od MUA :) A ten kondicioner od Balei mám a ja :)

    http://pajameysik.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, taková objednávka :D Ten lak z avonu mám taky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiene catrice vyzeraju dokonale:) presne podla mojho vkusu

    OdpovedaťOdstrániť