sobota 19. januára 2013

Dnešný kúpeľ

Dnešný kúpeľ





Krásny víkend!
Dneska som mala viac času a chuť skúšať novinky. Tak som si užila dlhý voňavý kúpeľ a super som si oddýchla. Ešte idem mať pekný večer a super strávená sobota za mnou :)



Šumivé gule do kúpeľa - Dostala som ich od maminky na meniny už asi pred polrokom. Potom mi bolo ľúto ich rozbaliť a dneska som dostala chuť ich vyskúšať. Obsahujú rastlinné oleje a bambucké maslo. Sú robené ručne a mamina ich kúpila v KVETINÁRSTVE. Voňajú dosť zaujímavo a neviem sa rozhodnúť či sa mi tá vôňa páči alebo nie. Po vhodení do vane šumela a postupne sa rozpúšťala. Bolo tam aj pár lupienkov nejakého kvietku. Celý kúpeľ ostal taký mastnejší ale nevadilo mi to ani na vlasy, ani na tvári. Na pokožku tela to bolo skvelé - po kúpeli som nemusela použiť telové mlieko! 



Telový peeling vanilka -  Toto je ďalší darček. Dostala som ho od kámošiek. Všetci asi vedia, že mám rada kozmetiku, teda presnejšie BIO a najpresnejšie vôňu vanilky :). Obsahuje len tri zložky bio trstinový cukor, organický panenský kokosový olej, čistý jojobovo-vanilkový olej. Používam ho len na nohy, pretože cukor je ako peeling moc veľký na chrbát pre mňa. Na nohách mi ale spraví super službu. Zbaví ich starej pokožky a lesknú sa po ňom absolútne krásne. Je od tejto šikovníčky. Má tam celkom lacné a prírodné veci. Myslím, že od nej ešte niečo vyskúšam - minimálne prírodný deodorant. 


Vyskúšala som aj vzorku šampónu GOLDWELL na farbené vlasy - Veľmi ma tento šampón neoslovil. Po prvom umytí som mala vlasy stále mastné a po druhom boli mega vysušené a také hnusne zapletené. Toto sa mi moc nestáva. Bol aj dosť riedky na mňa. Jediné pozitívum je vôňo. Voňal ako huba buba žuvačka. Ale to ma bohužiaľ na kúpu alebo ďalšie skúmanie tejto značky nenakoplo.












Ďalšia vzorka bola L´occitane hydratation cream - Neviem, čo to mám s tvárou ale akosi jej všetko vadí. Tak si všade pýtam vzorky a skúšam. Tento krém mi príde lepší na leto. Momentálne nieje pre mňa dosť vyživujúci. Pravdupovediac smrdí mi.Celkom ma to odradilo a ešte aj cena. Príde mi príliš veľká. Pre mňa nieje.









A keďže som nepoužívala telové mlieko posledná vec je Balzám na pery jahoda - Takisto darček od kámošiek. Až tak pery nevyživí ale mám lepší pocit, že si nedávam na pery nič umelé. Dávam si ho rada na noc. Krásne vonia. Ja neznášam jahodové vône, lebo voňajú tak umelo a sladko až vám je po chvíli z nich zle. Ale tento balzám vonia krásne sviežo.











To by bolo všetko.

Čo používate do kúpeľa vy?
Preferujete kúpeľ či radšej len rýchlu sprchu?

4 komentáre:

  1. ja tiež nakupujem tie gule bomb cosmetics v kvetinárstve :) mali by tu na slovensku otvoriť poriadny obchod, lebo tie ich produkty sú bomb-ové :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mohli by, ja by som od nich vyskúšala tiež aj niečo iné :)

      Odstrániť
  2. ja som myslela, ze kupel je zenskeho rodu :DD

    independent fashion blog by she.is.the.one

    OdpovedaťOdstrániť