nedeľa 11. novembra 2012

Pivné bohatstvo susedov

Pivné bohatstvo susedov




Nepijem pivo a nemám na mysli pivo, ktoré sa pije. Ide o kozmetiku z pivných kvasníc!
Vždy, keď som si kupovala masku na tvár vedela som čo mám od nej očakávať. Pretože som si kúpila masku na nedokonalosti pleti. Ale teraz som potrebovala niečo na suchú pleť. Mám pred stužkovou, a tak chcem vyzerať čo najlepšie - to už viete. Bola som u kožnej a dala mi také mastičky, ktoré mi len vysušujú pokožku. Preto som hľadala niečo, čo mi vyživí pokožku. Nešla som po tejto značke ale poznala som vôňu ich pivnej soli do kúpeľa. Tak som sa opýtala, čo vonia ako tá soľ a predavačka mi ukázala celú poličku. Zbadala som vyživujúcu masku s pivovarskými kvasnicami a bambuckým maslom a šla som. 



Musím povedať že vonia naozaj krásne a vôňa vám vydrží aj po nanesení. Ale iba nejakú hodinku.
Má jemnejšiu konzistenciu, nie ako maska ale skôr ako nejaký mastnejší krém. Nanášam ju v hrubšej vrstve a čakám 10 až 20 minút. Koľko sa mi chce ale zvyčajne tých 10. Najskôr je biela ale ako sa vstrebáva tak spriesvitne. Zvyšok zmyjem.

Účinok masky je super. Mám jemnú pleť a čo je najlepšie nepne mi po umytí tváre. Tvár sa mi zdá rozžiarená. Neodporúčam ju však používať babám s mastnejšou pokožkou alebo rozšírenými pórmi. Pretože ich iba zvýrazní. Používam ju raz do týždňa. 

Obal sa mi veľmi páči. Strieborná vyzerá veľmi luxusne. 
Tejto maske nemám v zásade čo vytknúť. Naozaj vyživí pokožku, mierne rozjasní. 
Mám však zmiešanú pleť, takže ju môžem používať max. tak raz do týždňa.
Babám so suchou a veľmi suchou pokožkou ju však odporúčam.
Jediné, čo nechápem je prečo o MANUFAKTURE vôbec nečítam ?
Poznali ste túto českú značku?




2 komentáre: