štvrtok 29. novembra 2012

Darček

Darček 



Staršia sestra bola prednedávnom v Londýne. Povedala som jej nech mi niečo donesie. Hlavne nech to nieje kľúčenka I love LONDON! Vie, že robím blog o kozmetike, tak mi kúpila kozmetiku.
Samozrejme, že keby som tam ja siahnem po inej. Ale ja jej to odpustím, keďže väčšinu kozmetiky, čo má, má buď odo mňa alebo som jej poradila kúpiť.

 

Chcela som nejaké štetce z RT. Dostala som túto maličkú sadu MODELS OWN. NEvadí. 
Je celkom milá. Štetec na púder môžem napríklad použiť ako štetec na kontúrovanie. Taký je malý. Najviac z tejto sady ma asi potešil štetec na pery. Ten už som chcela dlho a nie a nie sa dokopať k tomu kúpiť ho. 


Táto paletka tieňov ma potešila troška viacej. Mám síce tisíc tieňov ale všetko také nudné farby. A keď sa chcem odviazať najväčšie vzrušenie je fialová. Teraz sa budem blázniť. Sú síce slabšie pigmentované ale s dobrým primerom vyzerajú celkom obstojne. 


Dve čierne ceruzky na oči + strúhatko - tým sa nedá nič pokaziť.Sú tiež slabšie pigmentované ale teraz mi to naozaj nevadí. Pretože ja linky furt opravujem.


A nakoniec to najlepšie. Som čajíčkar. Tieto čaje boli pôvodne pre našich ale ja som chcela vyskúšať čaj english afternoon s mliekom. Ako pravý angličan. A celkom mi to zachutnalo. Takže už sú moje. 

Na tieto veci nebudme robiť žiadnu podrobnú recenziu, pretože sa aj tak nedajú bežne zohnať. Ak by vás ale niečo predsa len zaujímalo, tak sa pýtajte pod postom. 
Zatiaľ pekný deň!

8 komentárov:

  1. veľmi pekné darčeky ti sestra doniesla ;)
    tiene a čaje sú naj ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. všetko je skvelé,hlavne čaje a paletka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslim že sestra ti doniesla pekne darčeky, ako by som išla zas do londyna, užasna krajina..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Juuu, paletka se stínama vypadá parádně!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeej, normálne ma potešilo, že ešte niekto má na Slovensku takú istú paletku od Claire's :). Tie farby dostali aj mňa. Je to krása. Claire's je asi najoriginálnejšia značka akú poznám (mimo Iron Fistu).

    OdpovedaťOdstrániť