streda 10. októbra 2012

Líčime sa!

Líčime sa!




Ahojte!
Znova som bola v Beauty centre v PB.
Na programe bolo líčenie v štýle Hollywood 50 - roky.
Veľmi sa mi toto líčenie páči. Mám rada výrazné pery a čiernu linku.




My sme si zvolili absolútnu klasiku čiže čierna linka + krvavo červené pery.



Baby trošku obmenili klasiku modrou linkou a ružovým rúžom. 
Takto sa to dá nosiť parádne na deň!


Ps. : V skutočnosti som takáto vysoká :D

Nosíte rady takúto klasiku?
Páči sa vám takéto líčenie?
Alebo máte radšej jemnejšie líčenie?

7 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ja mám :)) a zistila som, že nutne otrebujem nejakú novú do zásoby na zimu!

      Odstrániť
  2. Aj ja milujem červené pery :D Mám peknú zbierku červených rúžov od rôznych značiek :D

    Rada by som ťa pozvala na giveaway na mojom blogu :)
    http://lillianasworld.blogspot.sk/2012/10/giveaway_3.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. u mňa čierna linka áno, červený ruž ne.. bohužiaľ som nenašla žiadny taký, ktorý by sa mi hodil :(

    http://ilovesimplyfashion.blogspot.sk/2012/10/ombre-hair-nechtiac.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam rada aj linku aj ruz je to super aj na kazdodenne licenie!
    Inak pozyvam ta na moji historicky prvu giveaway pri oslave tretieho vyrocia mojho blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. červené rúže mám 4, skoro som mala viac. ale našťastie som bola v drogérii s priateľom a ten ma zastavil. zostala som pri čísle 4 =D a jasne, keď si dávam červený rúž vždy ho sprevádza linka, žiadne iné zložité maľovanie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To môj priateľ mi povie, že nie máš tých patlačiech milion ale nakoniec ho presvedčím a kúpi ho dokonca on :)

      Odstrániť