streda 3. októbra 2012

Lícenka pre ryšavky

Lícenka pre ryšavky





Nemyslím si , že je len pre ryšavky ale isto ste si všimli, že cez leto som mala ryšavé vlasy. Teraz už nemám, pretože mi chýbali moje hnedé. Bavilo ma používať lícenky už dávno pred letom a tak som mala zásobu červených a ružových. Ale pravdupovediac s oranžovými vlasamisom vyzerala som s nimi ako zle namaľovaný klaun. Chcelo to niečo oranžové a tak som si v Blave kúpila lícenku značky MAKE-UP STUDIO. Bola tam veľmi milá pani predavačka, ktorá mi vybrala odtieň č.39. Povedala mi, že si ho nemám dávať veľa, aby som nevyzerala ako Marfuša a ja som išla domov spoko s nákupom. Ako ste si všimli nieje v žiadnej krabičke ale len malé koliečko. Ide o to, že Make - up studio robí niečo ako freedom system INGLOT. A to je že si môžete zostaviť vlastné paletky. Keďže som si kupovala prvú vec z tejto značky nechcela som si hneď nakúpiť paletky. 


                                  


Doma som zistila že: 
  • Má skvelú konzistenciu ani príliš prášivý ani mastný
  • Pigmentácia je super naozaj stačí mierne prejsť po líčkach a máte ich krásne
  • Keď trochu pritlačíte môžete ju používať ako tieň
  • Vydrží aj v teplách dlhšie ako priemerná drogérková lícenka
  • Rada ju používam s oranžovým rúžom a nepôsobí to preplácane
Na záver len môžem povedať, že táto lícenka je milé prekvapenie ako celá značka a isto keď pôjdem do Blavy stavím sa v Make up studiu na nákup púdra, možno aj niečoho iného, veď uvidíme. Škoda vyšších cien ale myslím si , že sa to vráti kvalitou a trvácnosťou výrobkov. Používala som ju dva mesiace vkuse ako tiene a lícenku A minuté je toľko, čo vidíte na fotkách.



                                                 



Poznáte značku MAKE UP STUDIO?
Používate vôbec lícenky?

5 komentárov:

  1. Vubec neznam, ale vypada svele. Jina trida nez drogerkovy tvarenky. Kde se to da koupit?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://eshop.makeupstudio.sk

      Tu máš internetovú stránku slovenskú a ja som si ju kúpila v EUROVEA V BA. Milá predavačka a dobre mi poradila ja som spokojná :)

      Odstrániť
  2. Poznám, trošku som prekvapená z obalu. Ale asi je lícenka magneticka a na pripnutie do väčšieho obalu alebo sa mýlim?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NEtuším, či je magnetická. Lebo som už druhýkrát do toho obchodu nešla. V Blave niesom tak často. Ale keď zistím napíšem :)

      Odstrániť
  3. takéto farby sa mi veľmi páčia, ale tá cena je teda pre mňa mooc vysoká

    OdpovedaťOdstrániť