nedeľa 23. septembra 2012

GIVEAWAY !

Toľko sľubovaná a spomínaná GIVEAWAY




Už je VÁS tu 40! To nás veľmi teší!

Chceli sme vás odmeniť nejakými vecičkami. Zhodli sme sa, že treba pokryť celú tvár : oči, pery, pleť a nakoniec aj nejaké tie pomôcky. 

  Rúž NYC - Stoker ho má a rada ho nosí na disky! Tak nech Vám odtieň 405 blue rose pripomína tie letné.
NYC paletka  -  S kvartetom 818 Union square nič nepokazíte. Dá sa s ňou vytvoriť každodenné líčenie aj líčenie na večer.
Pleťová maska - Vanilkovo-jahodová z Balea. Každý má rád vanilkovú vôňu aj jahôdky:)
Štetec Essence - Tento používame obe denne. Hlavne na obočie, ale niekedy aj na linky a je super.
Strúhatko - Rýchlo sa zatupia, tak posielame jedno do zásoby . 

Dúfame, že veci sa Vám budú páčiť!
Ďakujeme, že čítate :)))

A tu sú podmienky súťaže:

1. Sledovať nás cez GFC.
2. Napísať do komentáru čo sa vám na našom blogu páči/nepáči.
3. Nezabudnúť pripojiť email.

Samozrejme, budeme rady, ak nám dáte like na  Facebooku. ♥

Súťaž trvá do 28.9., vyhodnotíme ju nasledujúci deň .

Vyberať bude random.org !



97 komentárov:

  1. Sledujem :) Čo sa mi tú páči? Ja mám najradšej príspevky - "New in" A taktiež mám strašne rada recenzie na kozmetiku. A aj keď viem, že tento blog je o kozmetike, ale možno by som prijala nejaké tipy na filmy, pretože som si ich teraz tak obľúbila a nič nerobím iba ich sťahujem a sledujem :D :D
    A inak pekné ceny v giveaway!
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne ceny :)
    Váš blog sa mi páči a aj ja by som mala rada kamarátku, ktorá by bola ochotná si založiť si so mnou blog :).Najviac sa mi páčia vaše recenzie.
    marcelavrabcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super giveaway :)
    Sledujem ta, lajkla som a čo sa mi páči ? Mne sa tu pači všetko, píšete užasne recenzie :) Proste super baby :) Prajem Vám ešte vela uspechov, štastia s blogom :)
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jednoducho nádherný blog. Jediné čo môžem odporučiť - Len tak ďalej ;)
    RubyTheCrystal@gmail.com
    U mňa prebieha tiež GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na blogu sa mi páčia vaše recenzie :) nepíšete zbytočnosti proste prejdem očami a viem či kúpim-nekúpim.

    lucysdiaries@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahojky Holčiny,na Vašem blogu se mi líbí recenze a kosmetika..:)
    Jinak máte hezkou cenu..;)
    Jen tak dál..:)
    ehik@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvelý blog... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Najviac sa mi páčia recenzie na kozmetiku, dosť sa potom inšpirujem v dmke :D :)
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. sleduji
    líbí se mi články o kosmetických přípravcích
    monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. no naposledy sa mi pacil predosly clanok :) dost napomocny :)

    fashovv@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Najlepšie sú recenzie a čo sa mi nepáči sa napísať nedá :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. ste obe veľmi sympatické a veľmi sa mi páčili užitočné recenzie o essence kozmetike, alverde, takých výrobkoch, o ktorých je najlepšie si najprv prečítať recenzie a tu u vás som fakt našla veľa takých čo ma zaujali, možno by sa mi páčilo častejšie aj vaše nejaké fotky ako naposledy

    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahoj :) skvélá Giveaway :) Najviac sa mi páčia recenzie na kozmetiku :)Najma o essence, pretože tú značku milujem :) Takisto ste veľmi sympatické :)
    môj mail : kristina.konkolova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Moc se mi libi vase recenze :-)
    ervulenka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  16. jsem tvou novou čtenářkou.. tvůj blog mě zaujal a určitě na něm nejsem naposledy.. Věcičky v giveaway jsou super :) maska od baley parádní :) miluju baleu.. můj email je 26nikolka26@seznam.cz a facebook nemám, tak ti nemohu dát to se mi líbí, promin :( ale jinak na blogu nemám nějak co vytknout. určitě pokračuj v tom co tě baví :)) onlygirlnn.blogspot.com zvu tě i k sobě na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  17. krásná giveaway,na blogu máte krásné fotky holky! jen tak dál!;) vytknout ani není co.
    leila.blaz@seznam.cz

    leilarosee.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moc se mi líbí recenze na tělovou kosmetiku:)*

    Knedlyk7@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Nejvíce se mi líbí recenze na kosmetiku. :)

    barborakasalova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Som tu síce prvý krát ale páčia sa my recenzie na kozmetiku
    majushqa14@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Mne sa tu páči všetko ale najradšej mám recenzie :)
    yuumi@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Ahoj holky, krásná giveaway! :) Na vašem blogu si nejraději přečtu články o kosmetice, které máte mimochodem povedené. Určitě bych uvítala více outfitů, protože podle mě určitě módě rozumíte a je škoda to neukázat :).
    s-wea@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  24. nevím co bych napsala co se mi tu líbí a nelíbí protože tvůj/váš blog vidím prvně, to nebudu lhát a vymýšlet nějaký okecávky.. ale uvítala bych tady článek o kosmetice kterou nedoporučuješ kupovat, co jsou vyhozené peníze...já nevím jak ostatní ale já určitě nechci vyhazovat peníze za produkty co za nic nestojí :-D ;)
    christina.deneuve@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  25. váš blog je moc pěkný, mám ráda vaše recenze na kosmetiku :)

    zaleska.petra@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Nejvíc mě těší recenze :)
    shelly0queen@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Sice jsem tu asi podruhé, ale líbí se mi recenze :))
    konarova.adela@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Sleduji jako Lady McFly.
    Nejvíc se mi rozhodně líbí recenze (třeba na čistící proužky od Essence si brousím zuby, teď je jen někde objevit) a také články New in :).
    Mail: Anuska.33@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  29. sledujem :)
    v jednoduchosti je krasa :)
    dayelegant@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Tento blog jsem objevila teprve nedávno, ale sleduji přes GFC až ode dneška. Líbí se mi jednoduchá a přehledná grafika i design. Super recenze a skvělá giveaway! Tato líčící souprava by se mi moc hodila!! :)
    Můj mail je: marti.inspiration@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. krásne ceny
    tento blog sa mi páči hlavne pre recenzie kozmetiky
    matka89@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. páčia sa mi články o kozmetike :)
    luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Ahoj,nejlepší jsou recenze kosmetiky,protože pak jen zajdu do drogerie a vezmu to o čem si psala chválu:)
    Email-andulindy@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Mám rada tvoje recenzie :) blog je super!
    nicolettevalkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  35. ahoj(te) :) váš blog som prvý krát zaregistrovala na fb stránke Elf-u. Páči sa mi myšlienka! Teda spoluvlastníctvo blogu, podľa mňa sa perfektne dopĺňate, je to jednoducho super. Vaše tipy a triky sledujem takmer pravidelne :)
    k.ondasova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Líbí se mi nabídka giveaway :)
    rice.bunny@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  37. ahoj tvůj blog sleduju už docela dlouho a řeknu ti jedno tvůj blog je moc moc pěknej články jsou super no nemám ktomu co dodat
    konici000@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  38. ahoj tvůj blog přímo miluju takže mu nic nemůžu vytknout je prostě bezchybnej
    PavlinkaSlatinska@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Líbí se mi všechno, nemám výhrady :) kosmetika, new in, příspěvky..

    simonka-td@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  40. mám ráda new in a recenze kosmetiky, inspiruje mě to k nákupům! :D

    annacooperova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahojte kočky, ja som vás len pred chvíľkou našla, normálne som si vás vygooglila:-)
    A zatiaľ som sem len nakukla, budem čítať postupne, hlavne recenzie na kozmetiku:-)

    lackova.viera@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  42. najviac sa mi pacia recenzie
    lucka.novotna6@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Nejvíce se mi líbí recenze kosmetiky. :)
    hlavinova.bara@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  44. aagakozlowska@gmail.com
    můj blog :)) http://agaandaga.blogspot.cz/
    nejvíc se mi líbi "new in" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Baví mě tvoje recenze :)

    lemoneq.5@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. dzjuulinka@gmail.com

    mne sa najviac páči , že ste vôbec začali, ja mam kopec nápadov a neviem sa donútiť zqačať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. mě se líbí recenze kosmetiky :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Páči sa mi, že tu kočky dávate nielen čisto kozmetiku a recenzie, ale aj receptík som tu zahliadla a tak :))
    werka.harvankova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  49. CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!! http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Recenze na kosmetiku jsou úžasné a tím pádem i celý blog ! :)
    email - polisa@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Mám ráda recenze kosmetiky ale i New in :) mscotkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Páčia sa mi recenzie na kozmetiku:)
    luciam28@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Mně se líbí NEW IN ........ :) to je prostě moje ♥
    a.kikusek.a@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Som tu nová, ale čo pozerám, blog veľmi pekný :-) a recenzie tiež super :-)
    babapp@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Skvělá giveaway :)
    nejvíce se mi líbí kosmetické recenze ..ty jsou skvělé!
    luckybaby115@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  56. Moc krásná giveaway!:)
    Váš blog sleduji teprve chvíli, ale nejvíce se mi líbí vaše tipy a recenze na kosmetiku:)
    darca.mar@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  57. je to na poslednú chvílu,ale ajtak sa zapojím.
    na váš blog som narazila iba teraz ale trochu som popozerala
    články,design, a všetko sa mi naozaj páči. Hlavne to, že na blog píšete dve,pretože to
    je zriedkavé :)
    orsolya.ambrusova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Užasne ceny ..no skusím štastie ale ja nikdy nemám :):D čo už :/ ..
    ináč sa mi páčia rezencie o kozmetike fakt vela ste s nimi pomohli už viem čo si kupíť ako sa rohodovať ! :)

    izurka357@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  59. páčia sa mi kozmetické posty :)
    tekelyova.m@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Páči sa mi,že už máte toľko followerov(v dobrom závidím)a samozrejme všetky príspevky
    janaluknisova@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  61. líbí se mi recenze :)
    pink-no@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  62. Ahojte. Blog sledujem len chvíľku no páči sa mi všetko :D máte super recenzie :)

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  64. páči sa mi new in, DIY a nemám rada dlhééééé recenzie :D

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  65. určitě se mi nejvíc líbí recenze jsou fakt na úrovni :)
    reginka.cieslarova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  66. hlavne recenzie
    petra.fejova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  67. jej, já jsem tu dneska poprvé, ale hned dávám sledovat. Mám ráda new a co se mi tu nelíbí, na to jsem ještě nedošla:-P
    jahranst@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Máte skvělé recenze, jinak jsem nenašla nic, co by se mi nelíbilo :))
    lucazima@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Holky mně se na Vašem blogu líbí, že jste dvě! Dřív jsem taky měla blog dva v jednom, ale moje nejka Lenny se odpojila a teď vedu blog sama. Ráda si prohlídnu blog, kde jsou dvě super holky! :-)
    Diana.Haupt@seznam.cz

    P.S Na FB jsem like dala. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Zbožňujem vaše recenzie. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Miluju vaše recenze:))

    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Mám ráda tvoje recenze! :3
    domcav007@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  73. Nejúžasnější give-away, protože tohle jsou věci, které zrovna nesmírně potřebuju!!!
    Škoda, že se na mě nikdy neusměje štěstí...
    A váš blog je úžasný... Všechny ty skvěle sympaticky sepsané články..Na nic si nehrajete :)
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Krásná giveaway :).
    Líbí se mi vaše recenze :-).

    safrova.m@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Kosmetikaaa, to je moje. Proto určitě schvaluju recenze a musím pochválit nejnovější recept, na kterém jsme si doma pěkně pošmákli, jen tak dál :))
    em.holbova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  76. Tak na blogu se mi určitě nejvíc líbí recenze kosmetiky:)
    kajush.01@centrum.cz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  77. Miluju vaše receznze kosmetiky! :)

    sue.michalkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  78. 1. she.is.the.one
    2. vsetko ok.
    3. dayelegant@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Ahoj, mě se líbí, že píšete o cenově dostupné kosmetice, to se mě - a určitě i spoustě jiných - hodí nejvíc! :)
    Key.Es@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  80. najviac sa mi páčia vaše recenzie :-)

    soninka11s@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. Sledujuu :)) Recenze jsou nejepší!

    ajapolacek@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Sledujem ako Dominička Rose.
    Celý blog je krásny,nič nemôžem vytknúť a milujem recenzieee :)

    gold.shellll@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  83. recenzie su naj ! :)
    k.malatinova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Líbí se mi recenze, new in a jakékoli články o kosmetice. vytknout nemám co :)
    Na FB sleduji jako Lucie Martináková.
    lucie.martinakova@email.cz

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  85. nejradši mám new in :) katerinahoubova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  86. anna.kaplanova@gmail.com

    nelíbí se mi záhlaví blogu, líbí se mi recenze:)

    OdpovedaťOdstrániť
  87. 1. sleduji už dýl
    2. Mám ráda recenze
    3. monikahruba@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  88. juliadreams@centrum.sk
    mne sa páči všetko, a hlavne najnovší receptík

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Jsem tu poprvé takže nemůžu hodnotit, ale docela se mi to tady líbí :)
    hoskova3@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  90. mě se líbí hlavně design, je jemný krásný přehledný a co se mi nelibi? líbí se mi vše :)) jinak miluju baleu, nyc, essence apod, takže tohle vyhrát jsem vážně štastná! :)


    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  91. Na vašem blogu se mi líbí snad totálně všechno, od článků, které jsem si všechny projela, až po design :))
    Myslím, že z tolika lidí nemám žádnou šanci vyhrát, ale byla bych moc ráda, tak proč to nezkusiit :)))

    lucieturcekova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  92. Holky, mně se moc líbí že jste dvě:) A v recenzích na produkty, které mám vyzkoušené, se s vámi shoduji, takže vám budu věřit i když půjdu pro něco nového.

    micha.onuf@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Líbí se mi barvy designu ale to záhláví se mi moc nelibí,jinak vše skvělé :)
    reieva@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Moc ocenuji jak jsou napsany clanky. Vse dulezite tam je a velmi prehledne. Nemam rada, kdyz je to jedna velka kopa pismenek, pak mam chut prchnoout! :D
    ellleanora@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  95. mě se líbí úplně všechno :) nechybí mi tady nic
    petussssssssss@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť