nedeľa 16. septembra 2012

BARRY M

BARRY M



Moje šminky -  tento internetový obchod už pozná väčšina z vás. Viacej známym blogerkám poslali balíček, nech o tejto značke napíšu recenziu. Všetky písali, že aký je obchod super a neviem čo. Jasné. Chcela som to vyskúšať
 ( to by som nebola ja).  Urobila som objednávku a čakala. Nedošla mi síce tak rýchlo ako opisovali ale v rámci Slovenska ešte stále fajn.



Tento post tu mám už strašne dlho schovaný pre prípad núdze. Vyťahujem ho dneska, pretože ideme s priateľom von a nechce sa mi nič ďalšie písať.
Objednala som si len dve veci značky BARRY M. Túto značku som chcela vyskúšať lebo je to dekoratívna kozmetika netestovaná na zvieratách. Aj ELF je, ale z toho som nebola pri prvej objednávke až taká nadšená. Výrobky mi prišli krásne zabalené v bublinkách, takže sa im nemohlo nič stať. Dokonca mi aj zapriali pekný deň. Čo som si myslela, že posielajú len veľkým blogerkám pre reklamu ale nie, aj mne to napísali. Viem, že na výrobku to nič nezmení ale mňa to potešilo.





K objednávke som pripísala, či by mi poslali vzorku očného tieňu Gold. Nedúfala som v to, že mi pošlú ale poslali nie jeden, ale rovno tri rôzne odtiene. Všetky písali, že vzorkami nešetrili. Tu musím povedať pravdu - šetrili! Nemám na namaľovanie ani jedného oka. Stačí mi tak akurát na chrbát ruky ako v drogérií vyskúšať.  Ale cení sa to. Neviem, či by mi takéto odsypky poskytli v inom obchode. 






Teraz už prejdem k nákupu. Kúpila som si špeci rúž TOUCH OF MAGIC. Je zelený, ale keď ho nanesiete mení farbu podľa ph vašich pier. Je vodeodolný, čo môžem potvrdiť lebo sa mi nedá zmyť ani keď si umývam ruky. Je to sranda, že vlastne ani neviete aký máte rúž lebo farba sa mení. Ale nikdy sa nemusíte báť, že by bola príliš výrazná. Dá sa použiť aj ako balzám nakoľko obsahuje aloe vera. Balenie sa mi veľmi páči. Je to taká matná guma príjemná na dotyk. Vyzerá luxusne podľa mňa. Používa sa veľmi dobre lebo má takú gélovú? konzistenciu a ľahko kĺže po perách.






Dúfam. že vidíte rozdiel medzi nanesením hneď (dole iba lesk) a po nejakej chvíľke (hore malinová farba)



Farbu na líčka STRAWBERRY som si kúpila, pretože teraz celkom rada zvýrazňujem líčka a hrám sa s kontúrami. Chcela som vyskúšať niečo fakt výrazné a na fotke vyzerala skoro červená. Bohužiaľ je ružovo červená. To bolo moje jediné sklamanie. Teraz som si na ňu už zvykla a je úplne super. Keď ju veľmi jemne rozmažete môžte ju používať aj na denné líčenie. Keď máte chuť pritlačiť tak pritlačte a máte výraznú farbu k tomu len špirála, lesk a hotovo! Priložený štetček je podľa mňa zbytočnosť. Dvakrát som sa ho snažila použiť a nedá sa s ním robiť. Taktiež je divne spravený. Ako keby mi z neho mali každú chvíľu vypadnúť štetinky. Možno to chce viac cviku ale načo, keď mám lepší štetček. Vôbec neprášia a sú dobre zlisované. Vydržia od rána do večera. Takže výdrž je veľmi dobrá.

                                    




Tu je hrubšia vrstva.


A tu menšia. Vyzerám divne na tejto foto ale inú nemám.


Balenie bez štetčeka.


Aby som to zhrnula, pre mňa, je BARRY M vážne výhra. NEtestuje sa na zvieratkách, skvele drží, je super pigmentovaná a balenia sú celkom veľké. Cena je oproti značkám ako essence alebo elf vyššia. Ale za kvalitku sa platí. 

Čo vy a BARRY M?
Rozmýšľate nad niečim od nich?
Ak hej, tak čím ?
Máte už niečo?




4 komentáre:

  1. Prosím tě a jak to vypadá cenově..? jinak mě zaujala ta zelena rtěnka co se přispůsobuje podle ph rtů:)

    http://ina-tina.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://mojesminky.cz/rtenky/241-touch-of-magic.html
      Tu máš na neho link do 6€ :)
      Je to celkom fajn. Taká malá hovadinka :)

      Odstrániť
  2. Ten ruž ma strašne zaujal :) Zaujimavy je :) Pekna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fiha, tak barry m nepoznam :) ale presla som si starsie clanky, a tam som nasla fotku tych krasnych vonavych mel topanok ! su fantasticke :)

    OdpovedaťOdstrániť