streda 1. augusta 2012

Hnedé oči

Hnedé oči

Stále odolávam výpredajom kozmetiky. Ani by som neverila, že to dokážem. Bola som párkrát v DM-ku a aj 101 - tke ale odišla som naprázno. Je to zaujímavé. Na druhú stranu je fajn, že som začala míňať tie zásobiská jak pre celý tím maskérov. Normálne ma to baví. Asi si dám to predsavzatie na dlhšie. (Klamem!)






NYC Individual Eyes -Brown


Neviem prečo, ale značku NYC som doteraz mala v pamäti zafixovanú ako niečo lacné a nanič. Ich výrobky ma nechávali chladnou. Ale MIA ich ukázala na svojej FBC stránke celkom ma zaujali. Cena bola do tých 6€, čo ma celkom presvedčilo, lebo paletka je veľká. Písala som vám, že recenziu napíšem až keď ju riadne otestujem. 



Paletka obsahuje 4 tiene, bázu a highlighter. Dajú sa krásne kombinovať. Nemusíte použiť všetko naraz a aj keď to použijete, nevyzeráte preplácane. Na vrchu tieňov je plastový kryt, na ktorom je rozpísané použitie tieňa. Ako všetky tiene aj tento má hubkový aplikátor. Myslím si, že väčšina z nás ho hneď vyhadzuje. Ale tak na druhú stranu v najväčšej núdzi poslúži. 
         Mám malú výhradu voči tomu, že v palete nieje zrkadielko.














Primer (báza) - Je hustejšia a stačí jej málo na celé oko.Je mazľavejšia, niečo ako krémový očný tieň. Tiene sa na nej krásne držia. Sú jednoznačne výraznejšie. Má Svetlejšiu faru momentálne (asi som sa trocha opálila). Ale na väčšinu roka je super.
Illuminator ( rozjasňovač) - Rovnako hustejší a krémový. Na mňa trochu prilesklý ale používam ho pod najvyššie miesto obočia. Iba takú menšiu bodku.

Tiene - všetky majú krásnu a sýtu farbu. Používam veľmi rada prvé dva najsvetlejšie. Pretože sú naozaj najlepšie skombinovateľné so všetkým. Keď chcem výraznejšie líčenie pridám aj zvyšné dva tmavšie tiene. Sú dobre pomleté a stačí raz prejsť a máte sýtu farbu.






Tu som skúsila len jedenkrát prejsť po tieni a naniesť na ruku. Najsvetlejší má farbu mojej ruky, takže ho bohužiaľ nevidno. Ak sa zadívate uvidíte pred tieňmi biely rozjasňovač a v strede sú tiene tmavšie. To preto, lebo som tam naniesla pásik bázy.















Tiene som testovala asi za každého počasia( okrem snehu). Nosila som ich keď boli horká, na diskotéky, keď pršalo. S bázou aj bez. Keď je vonku dážď alebo vlhko držia naozaj super. V horku takisto. Jediné čo im vadí je ich kombinácia - vlhko a horko. Ešte pridajme tak osem hodinovú šichtu v robote, kde sa nevetrá a je tam hic, vy sa potíte. Tak dostanete iba mierne zliatie tieňov do linky. Čo považujem za perfektné. Vydržia nepoškodené naozaj dlhú dobu. A ak ich nevystavíte extrémnym podmienkam, myslím si, že s tieňmi budete len spokojné. Ja im dávam 9/10 bodov za to mierne zliatie do očnej linky. Ešte sú tiene aj pre modré oči, ktoré zase majú modrasté odtiene. Tie ma nejako nenadchli. Zato som zmenila svoj postoj k značke NYC a keď si zruším moju kozmetickú očistu, pôjdem pozrieť na ďalšie produkty.


Všimli ste si niektorí z týchto tieňov?
Aké máte skúsenosti s NYC?
Páči sa vám táto paletka?

14 komentárov:

  1. U nas tahle znacka neni ;( Taky ted koukam po nejakych hnedych, ale potrebuju vic dozlatova/khaki. Nikde nic neni, jen od Diora a to se mi nechce tolik utracet, achich ouvej

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/07/zlate-oci.html

      Toto by sa ti podľa mňa mohlo páčiť. Ale upozorňujem ťa, že si myslím, že je to fakt obyčajný priemer a tie moje začali prášiť, čo nechápem.

      Odstrániť
  2. Já měla od téhle značky paletku přesně s takovými odstíny, ale byla trošku jiná, takže mi se to líbí :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zaujímavá paletka :) Ja sa pôjdem pozrieť na tú pre modré oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednoznačne choď oplatí sa to! Potom napíš ako si s ňou spokojná a odfoť mi ju prosím :) Dala by som to na facebook.

      Odstrániť
    2. Posnažím sa, ale asi až za týždeň to bude, nevadí?

      Odstrániť
    3. Jasné hocikedy:) Prečo by to malo vadiť.

      Odstrániť
    4. Ja len tak či to náhodou nie je súrne :D Inak keď už tak kecáme ( dúfam že neotravujem :D) tak aké používaš štetce? Ja by som si chcela kúpiť tie od Essence , pretože tie sa mi zdajú zatiaľ najlepšie a z netu moc objednávať nechcem... čo na ne hovoríš? :P

      Odstrániť
    5. No štetce mám takú zmesku :) Môžem o nich napísať post. Ale to až keď ich budem mať viac. Pre mňa momentálne najlepšie sú GOSH a essence podľa mňa moc prášia. Ale dajú sa použiť hlavne mám rada ten na linku tie fialovo čierne čo sú. Ten používam na obočie a je fajn. http://stoker-dewy.blogspot.sk/2012/05/hate.html
      A tu píšem o tom druhom, čo mám.

      Odstrániť
    6. Ahoj, tak tú paletku som ti odfotila, je na mojom blogu.. ˇškoda že som si ju nekúpila..nabudúce musím :D

      Odstrániť
    7. :D http://thebestsunriseofmylife.blogspot.sk/

      Odstrániť
    8. Tak baby na tomto linku hore si môžete pozrieť paletku :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  4. ja som ju mala v narodeninovej/letnej giveaway..ale ozaj som ju neskúšala, tak dúfam, že výherkyňa katze nebola veľmi sklamaná :D

    OdpovedaťOdstrániť