pondelok 2. júla 2012

Zlaté oči

Zlaté oči 




Na leto ma chytila "zlatá" mánia. Mám rada bronzery, zlaté lícenky a zlaté tiene. V takomto hice sa skoro vôbec nemaľujem ale na večer sú ideálne a pekne zvýraznia opálenie. Oba sú lesklé ale na leto si myslím, že to vôbec nevadí. Značku MAYBALLINE nemám v mojej kozmetike nejako moc zastúpenú no tieto tiene to zmenili.









SILKY GLAM odtieň 22 Bronze Drama. Tieto tiene som obzerala už v zime ale stále som sa nemala k ich kúpe. Keď sme si v DM- ku kúpili zľavovú knižku a boli tam za polovicu nebolo o čom. Prvý tieň je najväčší kvôli tomu, že je to highlighter. Takže ho môžte používať pod obočie, do kútiku oka a samozrejme ako tieň. Ostatné tri sú tiene. Priznám sa, že mám veľmi rada prvé dva tiene a používam ich častejšie. Tretí používam málokedy a posledný len ako linku. Pigmentovanie je zaujímavé, keď si dám 1,3,4 sú pigmentované slabšie oproti 2. Nechápem, či mám zlé balenie alebo či to máte aj vy. Ale keď si dáte bázu nebude to prekážať. S bázou vydržia veľmi dlho - celý deň a ešte aj večer. Bez bázy je to slabšie a vydržia len večer alebo polku dňa.V balení je aj štetček - typická "hubka". Dá sa použiť v núdzi ale ja používam svoje štetce. Obal je zvrchu priesvitný, čo považujem za plus. Aspoň vidím, čo si vyberám z šuflička. Trošku ťažšie sa otvára. Na vrchnej foto ho môžte vidieť zatvorený a keď som sa ho snažila otvoriť do druhého tieňu som mierne rypla prstom. Tiene hodnotím ako lepší drogérkový priemer a som s nimi viac menej spokojná.







COLOR TATTO  24 by eyestudio odtieň 05 Enternal Gold. Tento tieň je veľmi zaujímavý, hlavne štruktúrou. Je to niečo medzi penou a gélom. Keď sa prvýkrát namaľujete ani si nevšimnete,že ste ho použili. Myslím, že vydrží veľmi, veľmi dlho. Zlatá farba je veľmi pekná a dobre drží naozaj ako natetovaná. Mala som ju aj celý deň a ani sa nepohla. Používam ho ako linku. Jeho konzistencia umožňuje aj použitie pigmentu  a mám dvojfarebnú linku a nič nepadá, takže je to taká báza v podobe linky. Balenie má ako linka a spodná strana sa mi páči viac ako vrchná. Tak to mám v poličke uložené tak, aby bol vidieť spodok. Nemám mu čo vytknúť možno iba to, že má málo odtieňov prijala by som aj viac. Ešte si kúpim možno tmavšie hnedý a modrý. A budem mať výbavu aj pre vnúčence! Tieto tiene hodnotím veľmi kladne a som s nimi spokojná.



Veľmi rada by som vám ukázala tiene aj na očiach. Hlavne moje použite linky ale mám stále ruku v sádre takže sa nemôžem až tak realizovať. Niekedy dám možno len tak random fotky líčenia s tieňmi a linkou. Máte s týmito tieňmi nejakú skúsenosť? Ktoré by ste si kúpili? 

4 komentáre:

  1. ...na Color Tattoo si už dlhšie brúsim zuby, páči sa mi ten tyrkysový, aj keď pochybujem, že by mi pristal a zelený, ten určite vyskúšam! Inak,...kde si ho kúpila? PS: v lete milujem zlatú farbu!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zelený som nevidela, kde si videla zelený ? Tyrkysový je čisto letná záležitosť, takže sa bojím, že by som ho nestihla minúť. Kúpila som ho v 101 drogerie ale už som ho videla aj v DM-ku ale tam už je vypredaný.

      Odstrániť
    2. Ja som si ho kúpila v DM - strieborný odtieň. Dnes som tam bola tiež a ešte stále mali viacero odtieňov (aspoň v Bratislave, aj keď ten môj som si kúpila v malej dm v Šamoríne, keď som bola za mamkou).

      Spravila som aj recenziu, ak chcete, pozrite sa :)

      http://lillianasworld.blogspot.sk/

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť