sobota 28. júla 2012

Essence krémy

Essence krémy








Rozhodla som sa napísať o dvoch krémoch, o ktorých si myslím, že spĺňajú to, čo sľúbili. ALE je tu jedno veľké ALE. A len tak pomimo : dala som si záväzok, že nebudem nakupovať kozmetiku do 15. augusta. A dovtedy sa pokúsim vám napísať o všetkom, čo som si nakúpila. Dúfam, že to zvládnem. Držte mi palce. 





ESSENCE NATURAL COVER MOISTURIZER odtieň LIGHTER SKIN. Tento tónovací krém som si kúpila ako novinku. Nanáša sa veľmi ťažko. Musíte ho chvíľu vpracovávať do pokožky. No keď to zvládnete budete vyzerať naozaj prirodzene. Pleť bude zjednotená a zmatnená. Na ruke vidíte nerozotrený a rozotrený krém. Dúfam, že je vidno farbu. Zakryje maličké nedostatky. Bola som z neho nadšená. Pritom stál niečo menej 3 eur. Ale aj napriek tomu som ho nepoužívala často. Teraz cez prázdniny som ho začala používať častejšie a začali sa mi z neho robiť vyrážky. A to by mal bojovať proti nim. To ma sklamalo a už ho nepoužívam Ďalším mínusom je smrad. Tu máte plusy a mínusy v bodoch. 


Plusy :

  • Zmatňuje
  • Zjednotí pleť
  • Veľmi malé zčervenania zakryje
  • Hydratuje (nepoužívam pod neho krém)



Mínusy:
  • Robia sa mi po ňom vyrážky
  • smrdí
  • ťažko sa rozotiera








ESSENCE MY SKIN MATTIFYING CREAM. Tento krém som si taktiež kúpila na leto. Má gélovo-vodovú konzistenciu, čo je veľmi príjemné. Krásne vonia - Malo by to voniať po liči a modrom hrozne ale ja to tam necítim.  Neviem povedať aká je to vôňa. Niečo ovocné a krásne. Ľahko sa rozotiera a pomerne rýchlo sa vstrebe. Najskôr máte taký ulepený pocit ale po chvíľke zmizne. Bála som sa dvoch vecí : že mi bude pnúť pokožku a ešte, že mi ju nevyživí. Mám suchú až normálnu pleť. No nič z toho sa nestalo. Ale prichádzame k tomu ALE. Môžem ho používať iba ráno. Lebo večer nieje dostatočne vyživujúci. A po dlhšom používaní sa mi z neho začali robiť vyrážky. Ako nič veľké, len taká malá krupica. Ale aj to naštve. Teraz ho striedam s mojím Garnier rúžovým krémom. Dávam ho len na T - zónu pod púder a je skvelý. 



PLUSY: 
  • krásne vonia
  • konzistencia
  • dobre sa rozotiera
  • nevysušuje
MÍNUSY:
  • nieje dostatočne vyživujúci ( to je asi iba môj mínus, pre deíevčatá s mastnejšou pokožkou len plus.)
  • robia sa mi z neho na čele vyrážky


Nakoniec pár otázok : Používate niektorý z nich ? 
                                  Ako sa znáša s vašou pokožkou? 
                                  Máte vy nejaký kozmetický záväzok?

5 komentárov:

  1. Ten krém vypadá dobře, chtěla bych z pečující kosmetiky od essence také něco vyzkoušet, jen to do našich drogerek nedorazilo a kdo ví jestli .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj super vonia ak myslíš ten druhý. Tak ti nezostáva nič iné iba si ho objednať ak to veľmi chceš vyskúšať alebo si urobiť výlet niekam kde je.

      Odstrániť
  2. aj ja mám ten matujúci krém od essence, používala som ho asi 2mesiace a tiež sa mi urobili také drobné vyrážky z neho na čele... tiež podobné ako krupica ešte doteraz sa ich pomaly zbavujem... nevedela som z čoho to mám, ale teraz keď som si prečítala tento článok... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne si myslím, že tieto krémy mi nerobia dobre. Ako mám od nich náplaste na vyrážky a tam je všetko ok. Ale tieto krémy jednoznačne nie. Som rada, že sme pomohli.

      Odstrániť
  3. Ja mám zhodou okolností oba tieto krémy. Ten tónovací sa mne zdá úplne v pohode, nemám problémy s jeho nanášaním. A ešte k tomu kryje lepšie ako môj mejkap, čo je smutné. Mne na vyrážky dosť pomáhal, ale už som ho dlhšie nemala. A ten druhý krém je fajn, ale mala som už aj lepší. Mám mastnú pleť, ale taký úžasný pre moju tvár zase nie je. Možno ešte zmením názor, keď ho budem viac používať :).

    OdpovedaťOdstrániť