nedeľa 17. júna 2012

MUSTANG !

MUSTANG!


Takže, včera som bola na zraze mustangov. Tieto autá sa mi vždy páčili a viem, že sú aj výkonné. Jedného si kúpim. Už teraz mám plány, že budme musieť ísť asi pitvať ryby na Aljašku, aby som si také autíčko mohla dovoliť. Ale mať ho budem. Na zraze bolo super. Konal sa v Trenčíne na letisku. Pricválalo okolo 200 mustangov. Škoda toho, že bolo až tak teplo. Ale aj tak som si to užila.






Po tejto foto sa to mohlo začať.




Od týpkov z MONSTERU som dostala nálepku...


...ale kúpila som si radlera!


Moja láska, toto auto si kúpim.


Toto po mne ostane.


Veľmi pekne riešený interier.


Ceny


Ja s miláčikom.


Preteky


Vedela by som si vybrať.


Miláčik naposledy pri disciplíne Pálenie gúm.








Čosi som aj nakúpila potom v Laugaríciu.


Čo vy a takéto nádherné autá?
Máte tiež sen o niečom takomto(motorke, aute, bicykli? )



4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Trochu som čakala, že napíšeš:) A mustanga tiež alebo niečo iné?

      Odstrániť
  2. no viem si predstavit aka horucava tam musela byt:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nechci....ja som mala asi mierny úpal a na druhý den mi bolo dosť zle. Ale stálo to zato!

      Odstrániť