utorok 8. mája 2012

Rúžová mánia pokračuje!!

Rúžová mánia pokračuje!!!

 Ako ste si všimli rada kupujem rúže. Mám obdobia,kedy sa mi páčia červené,fialové, vínové farby. No momentálne mám rada RÚŽOVÚ. Viem, je to viac pre blondínky ako pre brunety ale nemôžem si pomôcť.  Najradšej krikľavé odtiene. Keď chodím von, všetci si všímajú moje pery a to ma baví. Proste mám niekedy náladičku mať niečo iné, niečo výrazné. Samozrejme, netreba si natrepať na seba všetko výrazné. Stále podľa mňa platí pravidlo, že keď si dám výrazný rúž, oči a líčka sú jemnejšie. Inak by som vyzerala ako klaun, a to nechcem! Kúpila som si rúž od značky MAX FACTOR. Pretože som o ňom už veľakrát počula. Pretože je hydratačný. Pretože je vyživujúci. A keď mi ho dala kozmetička, tak som farbe absolútne podľahla. Hovorím o rúži MAX FACTOR ELIXIR LIPSTICK. Je to skvelý rúž - až 60%  celkového zloženia sú zložky ako olivový olej, biely čaj, aloe vera olej z maslovníka a avokáda. V reklame sa hovorí, že čím viac si pery natierate, tým budú jemnejšie na dotyk a farba bude krajšia. A toto môžem len potvrdiť. Neotiera sa a dokonca vydrží aj jedenie. Cena je okolo 8€ a naozaj sa oplatí, pretože máte balzám aj rúž v jednom!




Môj odtieň, ktorý som si kúpila ako prvý je BEWITCHING CORAL č.827. Používam ho prevažne na piatkové večery, pretože si mi príde moc krikľavý do školy. Používam k nemu rada modrú gélovú linku z avonu a perličky rozjasňujúce taktiež z avonu. Na leto ho môžem len odporučiť. Používam k nemu aj max factor lip liner odtieň 16 ROSE. Mám ju na fotke na ruke.

Keďže je naozaj úžasný chcela som aj niečo jemnejšie, čo môžem nosiť aj do školy a na príležitosti, kde sa moc krikľavé rúže nehodia. A tak som si zaobstarala PEARL MARON číslo 36 a som maximálne spokojná. Je taký skôr červeno ružový so zlatým shimmerom. Nádherná farba, ktorú môžte kombinovať aj s čiernymi dymovými očami a nevyzeráte zle! Používam k nemu aj max factor lip liner  PINK PRINCESS číslo 04.

No a tu je porovnanie rúžov fotené na dennom svetle. Ten prvý zľava je bewitching coral a lip line a potom je pearl maron a lip liner.


Oba rúže napriek vyššej cene odporúčam !
Máte niektorý z týchto rúžov?
Chcete ich vyskúšať?
Alebo dávate prednosť lacnejšej kozmetike?


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára