pondelok 21. mája 2012

Malý zázrak??

Malý zázrak??



Tento 10-dňový setík som si kúpila kvôli zvedavosti a cene. Pretože mám od BIODERMA iba ich asi najslávnejšiu vec- micelárku SENSIBIO. Ešte k tomu za 5 evri! No nekup to:) HYDRABIO je línia pre dehydrovanú a citlivú pokožku. Celých 10 dní som používala  všetky produkty pravidelnejšie ako antibiotiká.
 Set bol zabalený v krabičke, a keď som videla objemy napísané na obale, vedela som, že krémiky budú malé, ale zľakla som sa, keď som ich uvidela naživo doma. Bála som sa hlavne, že maličká 20ml vodička mi nevadrží ani tri dni, pretože ja sa v micelárke môžem aj kúpať. Nakoniec ale všetko dobre dopadlo a dokonca mi ostala viac ako polovica balenia zo všetkého. Takže pre mňa možno aj 15-dňové balenie. A to som s krémikmi vôbec nešetrila. S micelárkou možno. 



BIODERMA SOLUTION MICELLAIRE HYDRABIO H2O-  Toto je ten malý zázrak! Vodu som používala 3 dni a aj okolie si všimlo rozdiel. To, čo spravila s mojím čelom, teda hlavne s čelom, a aj s celou tvárou je neuveriteľné. Póry sa zúžili, čierne bodky na čele zmizli a prestalo sa mi lesknúť. Ak už kvôli ničomu inému, tak kvôli tomuto efektu si kúpim celé veľké balenie. Oproti SENSIBIO je mierne parfumovaná, čo sa mne veľmi páči a vyhovuje mi to. Nič by som jej nevytkla. 

BIODERMA HYDRABIO SÉRUM- toto sérum som používala ráno a večer. Pokožka bola vyživená a hydratovaná naozaj na dlho. Čo ma ale sklamalo, že nedokázalo vyživiť aj najviac zaťažované časti, ako sú miesta pod nosom, okolo pier a brada. Keďže je hydratačné, mu to odpustím, pretože sa mi po ňom nelesklo čelo. Konzistenciou mi pripomenulo bázu pod make up - hustejšia a produkt bol priesvitný. 

BIODERMA HYDRABIO LÉGÉRE - nakoniec krémik. Používala som ho vždy, keď som cítila, že mám suchšiu pleť. Hydratovať hydratoval. Dokonca aj miesta pod nosom, ale nie na dlhú dobu. Pekne vonia, čo je pre mňa plus. Konzistencia je jemnejšia a krém je biely. 

Zhrnutie: Tieto produkty by  som odporučila niekomu, koho pleť je len suchá. Moja je asi  málo vyživená.  Ale micelárku si kúpim.  Nad krémikom by som pouvažovala.  Sérum nieje pre mňa. 

Čo vy, používate biodermu?
Aký je váš najobľúbenejší produkt? 

2 komentáre:

  1. za 10 dní sa toho vela zistit nedá... maju mi poslat z biodermi nejake veci tak uvidim ako to dopadne....poprosila som ich o produkty z tejto rady pretoze mam supinky na tvari a aj sa lesknem po case tak som naozaj velmi zvedava

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano máš pravdu, že je to málo ale keď to predávajú v takomto balíčku oplatí sa to a toto sú moje zistenia. Je pravda, že ja nemám len súchú pleť ale aj málo vyživenú, a preto píšem, že pre ľudí len s dehydratovanou pleťou je to dobré. Pre mňa nie. A teším sa na tvoje hodnotenie po dlhšej dobe :)

    OdpovedaťOdstrániť