nedeľa 27. mája 2012

FAKE TAN

Fake tan 

Ide leto a všetky bledule chcú byť zrazu opálené.  Ja osobne mám radšej moju  belobu, podľa ktorej ma ľudia spoznávajú aj na konci leta. Ale niekedy mám chuť experimentovať a používam EGYPTSKÚ HLINKU na vytvorenie opáleného efektu. Rýchle, jednoduché a hlavne zdravšie ako solárko. 
Ja mám hlinku značky LILLE  a ak mám pravdu povedať, o inej značke hlinky som ani nepočula. Vyskúšala som ju na kozmetickom veľtrhu v TN a hneď som si ju musela kúpiť, pretože chodili odvšadiaľ pozitívne komentáre. Najskôr som sa bála, pretože teta čo to predvádzala vyzerala teda ako spečené kura - bola fakt hnedá ale moc. A keď mi to začala patlať na tvár necítila, som sa dvakrát dobre, navyše, keď mi dala hlinku iba na polovicu, nech vidím rozdiel, som sa bála, lebo okolo mňa stáli ďalší ľudia.. Mala fakt špinavé zrkadlo a nič som nevidela, zato môj priateľ áno. Sám ma presvedčil, nech si ju kúpim.
 Kým ma teta maľovala hovorila mi, že :
  •  je vodeodolná (nezdá sa mi)
  • prispôsobí sa farbe pleti, preto je len 1 odtieň (potvrdené)
  • vydrží niekoľko hodín (potvrdené)
  • môžu ju používať aj tanečnice na vystúpeniach (?)
  • jedno balenie vydrží aj dva roky ( ešte neviem )
  • dá sa použiť na celú tvár ako:
  1. púder 
  2. očné tiene
  3. rúž 
  4. lícenka
Má naozaj široké využitie. Ja s ňou dokonca niekedy tvarujem nos alebo líca. Má jemný shimmer, ale to absolútne nevadí. Kamarátku som použila ako pokusné morča a keď hlinku zbadala, povedala, že ona nechce vyzerať jak pomaranč. Keď si ju dala, zapáčila sa jej ( a to neznáša trblietavú kozmetiku). 

Aplikujte na celú tvár ako  púder. Potom miesta, kde vás opaľuje  najviac (čelo, nos , brada, líčka), pretrite ešte jednou vrstvou. Nezabudnite aj na uši, miesto pod bradou, krk a aj dekolt,  nech  vyzeráte  prirodzene. 


Najskôr naberiem trochu hlinky a potom pošúcham po korku, nech sa nenaberie toľko farby a nám na tvár.


Takéto veľké je balenie zboku.



No a tu je fotka pred použitím.

Tu je výsledok . 


Používate niečo podobné aj vy ?
Mali ste/ máte aj vy hlinku?

11 komentárov:

  1. na toto spomina aj moja mama, ja som ju nemala, ale vyzeras s nou dobre, ide ti to!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je moja kamarátka :) ja seba moc rada nefotím ( neviem to ) ale poviem jej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. NO,je to síce fakt dobrá vec,ale čo mi vadí,sú tie trblietky a na mne bola strašne oranžová.Poznám však ešte lepšiu hlinku,je v hlinenej nádobke,s korkovým štuplom,má oveľa krajší,prirodzenejší odtieň,je bez tých trblietok a má väčšiu gramáš až 15 g.Ukázala mi ju kamoška,čo si ju kúpila v CZ.Takto v hlinenej nádobke sa to aj predáva v Egypte.Vraveli mi to aj kamarádky,čo si ju kúpili v Egypte.Vrele odporúčam!!!Je to super,viac sa mi páči ten originál s Egyptu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skús poslať nejaký link alebo tak. Celkom by ma to zaujímalo.

      Odstrániť
    2. Neviem si vynachvalit prave tu zn. LILLE cim si sa nalicila a prave tie trblietky su v nej super,lebo krasne odrazaju svetlo a preziaria plet. Prvy krat ma s nou nalicila moja kozmeticka ked som mala ten naj...den v zivote-svadbu. Dale mi to na tvar,odhalene ramena,ruky a bola som s nou celu noc v pohode! trosku som mala uvnutra saty zvnutra hnedkave,ale stalo to za to,aj tak sli do cistiarne. Mam ju z BA Tesca na Kamennom uz viac ako rok a mam pocit,ze sa to vobec nemina!fakt odporucam!!!! A co sa tyka tej v hlinenej nadobe,to mala kedysi mama ,nedalo sa to dobre naberat,vsetko sme mali z toho zaprasene a skoncila rozbita v kupelke...

      Odstrániť
    3. Každý má svoj názor. Mne osobne sa tiež páči a rada ju používam, hlavne teraz cez leto. Ale tak rada by som vyskúšala aj henten zázrak :)

      Odstrániť
  4. Je to len o zvyku nanášania.Ja mám aj tu LILLE a krabičkasa mi celá rozletela a keď cestujem,tak ju mám po celej taške,dosť nepraktické.Už ju ani nepoužívam,lebo je hrozne tmavá a používam len tú v hlinenej,má naozaj prirodzenejší vzhľad.Keď zistím link,tak ti ho pošlem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Díkes :) Vôbec si to neviem predstaviť a rada by som to už aspoň videla alebo niečo tak. Hlavne vyskúšať by som to chcela.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj,tak tu je link na tú hlinku v hlinenej nádobe http://www.mija-powder.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ***Originál lille púder s certifikátom*** .. som to nasla : http://www.svetzeny.sk/katalog.php?typ=15445

    OdpovedaťOdstrániť