nedeľa 22. apríla 2012

NEW IN !!


Vo štvrtok som bola na nákupoch kozmetiky. Doplnila som zásoby a kúpila som si veci,ktoré som už dlho potrebovala( ok aj chcela). Chcela som si kúpiť hlavne paletku na obočie,lebo som používala ceruzku. A s tou sa obočie nedá podľa mňa až tak dokonale vytvarovať. Stavila som na paletku z Gosh.(tú vám ukážem v recenzií o značke Gosh). Štetce, bioderma 10-dňový set na intenzívnu hydratáciu, essence čistiace pásiky na tvár, essence hĺbkovú hydratačnú masku ,essence osviežujúcu pleťovú vodu,rozjasňovač podklad pod očné tiene a čiernu ceruzku. Z Goshu som chcela vzorku krémov a dali taký malý milý kelímok s krémom Bye bye dry skin.

Osviežujúca ovocná pleťová voda z essence je na všetky typy pleti. Túto vodu teraz používam ráno aj večer, krásne ovocne vonia (mala by voňať ako liči a modré hrozno, ale ja tam cítim iba niečo sladké a ovocné). Po použití zmatnie pleť na čele aj brade, stiahnu sa póry a pleť vyzerá celkovo lepšie. Necítim žiadne pnutie a ani neštípe. Samozrejme, nie je to bioderma, ale za cenu menej ako 3€ jej nie je čo vytknúť.

Dnes som vyskúšala aj laky, jeden modrý z essence odtieň midnight date +city that never sleeps a k tomu na prstenník catrice odtieň 070 cought on the red carpet. Essence lak sa skvele nanášal a prvá vrstva zaschla takmer ihneď s druhou to už bolo horšie asi 3 minúty. Sýte farby prekryli necht a po nanesení krycieho laku už prežili prvé umývanie riadov. 

Na vrchnom prste mám odtieň midnight date a na spodnom mám už nalakovaný aj city that never sleeps rozdiel je podla mňa minimálny.
Prstenník je nalakovaný lakom  catrice odtieň 070 cought on the red carpet v dvoch vrstvách. Tomuto laku nie je čo vytknúť, je skvelý rýchlo schne, krásne kryje a má skvelú farbu. Oba laky odporúčam!
Tu je (skoro) konečný výsledok, ešte som si nestihla odlakovať miesta, kde mi presiahol lak.

Nakoniec moja vzorka krému Gosh Bye bye dry skin. Krém má hustú konzistenciu a vôňu, ktorú neviem popísať. Mandle??? Použila som ho aj na najvyschnutejšie miesta na tvári a výsledok? Pleť bola oživená, bez šupiniek, dokonca ani pod nosom, a tie tam mám skoro permanentne, pretože často smrkám. Uvažujem o kúpe celého krému.


Ostatné výrobky som ešte nestihla vyskúšať, ale akonáhle to spravím, napíšem recenzie. Prajem pekný zvyšok večera:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára